problemen met fokken

Discussie in 'Help archief' gestart door ayla2008, 22 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

het probleem wat we met de vorige event voor fokken hadden is nog niet opgelost.
    Aangezien de vorige melding gesloten is, terwijl het probleem nog niet is opgelost, maar een nieuwe melding.

speel met google. Geen dubbele flash player en de laatste versie ervan.

Het probleem lijkt op het probleem, dat ik bij het handmatig zaaien heb. Al je daar de volgende pagina probeert te selecteren. sluit het venster. Gelukkig onthoud hij dit wel, dus de volgende keer dat je het zaaimenu opent, staat het gewenste blad voor.

Bij het fokken, sluit het venster ook, als je een dier selecteert. Als je dan nog eens opent, dan staat het dier ervoor, maar als je de 4 dieren in de stal wil doen, sluit het venster al bij de eerste. Is dus niet mogelijk om de stal te vullen.

Ben maar uitgeweken naar IE. Maar daar ben ik niet blij mee, want daar ben ik niet weg van.

2. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Hé, bedankt je hebt gelijk.
    Ik gebruikte recentelijk Opera, nu ik terug overgeschakeld ben naar mijn oude browser is het probleem inderdaad opgelost.
    :D

3. ayla2008

ik ben blij, dat je de tip prettig vindt.
    Maar ik vind wel, dat het probleem door BP opgelost wordt. Ik wil graag zelf bepalen, in welke browser ik speel.

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

kan ook aan de browser liggen van google als het probleem bij bp is neem ik aan dat alle browsers het moeten hebben

5. ayla2008

dat is niet helemaal waar. Voor bepaalde browsers, heb je bepaalde aanpassingen nodig. Bovendien is het altijd farmerama die problemen geeft. Als het spel niet meer compatible is, dan kan er op zijn minst naar gekeken worden. Het heeft namelijk altijd gewerkt. En als je een browser game maakt, kan dient het ook te werken, met de meest gebruikte browsers.

Ik heb zelf wat dingen uitgeprobeerd. Ik werk met een penmuis, vanwege RSI. Daarbij krijg ik bovengenoemde problemen. Indien ik de touchpad gebruik, gaat het iets beter, maar ook niet altijd goed.
    In IE kreeg ik af en toe ook dezelfde problemen. Alleen als ik dan even de touchpad gebruikte, dan ging het weer even goed. Probleem beperkt zich dus niet tot een browser.

6. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Hier met google geen problemen, ook niet met de tijd.

7. -doppie-

beperkt het misschien tot jou invoerapperaten , ik probeer mee te denken de drivers een nw update gehad ofzo

8. ayla2008

Naar drivers heb ik nog niet gekeken. Maar dan zou je verwachten dat ik meer problemen zou hebben. Het beperkt zich tot bepaalde acties binnen farmerama.

edit: vanmorgen liep chrome helemaal vast. Chrome opnieuw geïnstalleerd en een nieuwe user profile aangemaakt. Hiermee lijkt ook het probleem van het fokken opgelost te zijn. Welke van de 2, de oplossing was, weet ik niet.

Laatste bewerkt: 23 Mei 2015
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  9. haughty9846

haughty9846 Forummeester

heb niet zo veel verstand van pc maar idd problemen zijn alleen bij farmerama kan nu bv weer niet met knechten parfum geven speel ook wel eens andere spellen nooit geen probleem zo geef ik geld uit voor niets

10. -doppie-

denk dat chrome corrupt was geraakt ((bepaalde files kwijtgeraakt) kan voorkomen ,dan helpt een nw installatie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.