Problemen met express.

Discussie in 'Help archief' gestart door vanDijk1970, 10 September 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Vanmiddag had ik er ook al even last van, maar nu heb ik er weer last dat ik de farmexpress niet kan vullen.

En tevens probeerde ik vanmiddag voor wat anders support te bereiken maar het verzend balkje was toen niet zichtbaar, waardoor het versturen van het bericht ook niet lukte.

Let wel: Het zijn 2 op zich zelf staande berichten.

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik neem aan dat je wel voldoende tekst in je tekstveld hebt gezet, waarin je het probleem uitlegt?
    Als daar te weinig tekst in staat, wordt het bericht volgens mij niet verzonden.

Dus beschrijf je probleem zeer uitgebreid...:music:

3. vanDijk1970

Dat is bij mij bekend en ja ik beschrijf ruimschoots het probleem (minstens 10 regels) en ruim meer dan 100 worden. Spatie's en nieuwe alinea beginnen niet mee gerekend.

En als ik zonet even keek, was ook zonet het verzend balkje (ook zonder tekst) niet zichtbaar. En de code balkje als code invoeren balkje zijn onder het support raamwerk pas zichtbaar btw en dat ook vanmiddag al zo.

Vb. Je kan zo'n bericht als eerste reactie hierboven als begin zien.

Laatste bewerkt: 10 September 2021
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik heb je bericht verplaatst omdat Feedback niet de juiste categorie is om een Vraag te stellen.
    Voor beide problemen kunnen we vanaf het forum weinig voor je betekenen, alleen support kan meekijken op jouw account. Omdat het echter beide een probleem van cache kan zijn, adviseren we om eerst je browsers eens te schonen of het via een andere browser te proberen.

5. vanDijk1970

Jammer om te moeten melden, maar aan de cache legen kan het wat mij betreft niet liggen. Want de cache leeg ik bij het opstarten van de PC.

En qua andere browser proberen,; Geen flauw idee hoe dat moet.

Dus laat het probleem (die nooit opgelost worden hier) maar zitten.

Gooi er btw ook maar een slotje erop, voordat er nog meer problemen gemeld worden.:eek:>:(

Laatste bewerkt: 11 September 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.