Problemen met aankoop van TG.

Discussie in 'Help archief' gestart door vanDijk1970, 11 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goede middag,

Ik heb net via knotsgek pakket 3 gekocht, maar na deze aankoop en het verversen van de pagina blijkt nu dat het aantal Tulpen Guldens negatief (-537) te wezen terwijl dat + ongeveer 660 had moeten wezen. Er is na deze pakket aankoop nog geen nieuwe boompjes (XXL) gekocht. Alleen 1 basis Annonaboom.

Nou is mijn vraag; Ik zal hierover een bericht naar BP moeten sturen (begrijp ik ook nog,) maar onder welke categorie moet ik die vraag plaatsen?

Spel is verschillende keren vandaag op geschoond en al (na aankoop) een uit- en daarna ingelogd geweest.

Bvd voor het beantwoorden van de vraag.

Laatste bewerkt: 11 Juni 2020
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In dit geval mag je je ticket sturen aan de algemene support, die kunnen je een overzicht geven van alle TG-inkomsten en uitgaven van de afgelopen dagen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik had na het verversen wel een bevestiging zowel in spel als via de mail ontvangen over de aankoop btw.

Dank voor je reactie Ron.

Vraag is verstuurd naar BP. Mag dus een slotje op.

Laatste bewerkt: 11 Juni 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.