Problemen markt

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 8 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Hoi, sinds vanmorgen loopt de markt vast zodra je een aankoop hebt gedaan. Als je geluk hebt, is die aankoop doorgevoerd, maar vaker krijg je de melding: is al verkocht. ga je daarna dat artikel uit staan er ineens geen aanbiedingen meer op de markt, terwijl er nog bv 361 zouden moeten zijn...

Met andere woorden.. het gaat niet goed op de markt..

2. caatje-l

caatje-l Junior expert

o_Ok al een melding gemaakt.....al heel wat loquat kwijt maar niets ontvangen....saldo blijft naar beneden gaan.

Kabouter_1 vindt dit leuk.
  3. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Hier ook van het zelfde. Als ik een aanbieding plaats (150x10) gaat het van mijn inventaris af, maar zie het niet terug op mijn eigen markt. Als ik dan weer hetzelfde plaats (150x10) gaat het gewoon van mijn inventaris af maar zie het niet terug.

Kabouter_1 vindt dit leuk.
  4. caatje-l

caatje-l Junior expert

Ja en elke keer die 10% eraf.....nou stop maar even totdat ik of mijn BD heb of mijn voorraad terug.

5. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Probleem is bekend en er wordt al aan gewerkt.

Kabouter_1 en scooty1957 vinden dit leuk.
  6. scooty1957

scooty1957 Forumbeginner

verkoop ook van alles,betaal mijn 10% en kijk terug op de markt staat het er niet.

7. anja72

anja72 Forumleerling

ik bied fokdieren op de markt te koop aan, de 10% gaat wel van mijn geldbedrag af, maar de fokdieren verschijnen niet op de markt? Waar blijven ze??

8. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

dat is fijn dat er al aan gewerkt word. maar even geduld hebben;)

9. Nicolette65

Nicolette65 Forumleerling

Volgens mij zit er een storing in de markt.Ik heb al 2 dagen problemen met het kopen van mest.Soms slaat hij helemaal uit. Wellicht kijken jullie hier naar?
    Groet Nicolette

scooty1957 vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het technische draadje staat ondertussen vol met meldingen, en met meerdere keren het antwoord dat BP hier aan werkt.

Bij alle andere marktproblemen op de stapel.

Laatst bewerkt door moderator: 9 Juni 2015
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. hupsyl58

hupsyl58 Forumleerling

Ja hier ook terwijl er 1380 aanbiedingen zijn:(

12. Lieve

Lieve Halfgod

op de markt 37 is het ook niet in orde

13. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Beter is gewoon, even niets te koop aanbieden, tot dat de melding komt, van dat het is opgelost. Het voorkomt veel ergernis en "mogelijk" verlies van BD.

omaatje75 vindt dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi hier het zelfde probleem.... was nog niet zo erg als dat de BD wel weg zijn ( die 10%) en de aangeboden spullen ook.

15. anja72

anja72 Forumleerling

ook ik heb diverse fokdieren aangeboden op de markt, wel de 10% marktprijs betaald, maar mijn dieren niet op de markt zien staan.
    frustrerend!!!

16. schorpioen55

schorpioen55 Regelmatige auteur

ik heb het zelfde probleem kan geen mest kopen op de markt zo ga ik de quest niet halen

17. diditje

diditje Junior expert

wat gebeurd er allemaal.Kan geen mest kopen alhoewel hij voorhanden is.Zo is het niet leuk om te spelen en kan ik ook de quest niet voltooien

18. haughthy9846

haughthy9846 Forumbewoner

kan niks kopen en zelfs mijn Eigen aangeboden mest niet verwijderen

19. Wendie

Wendie Forumbewoner

heel erg handig zo op het laatste van een event
    om genoeg DI te krijgen kan ik vanavond niet de eventgewassen opzetten, maar dat kom ik toch te doen als ik nu niks met mest op kan zetten....
    want nu nog 2x 6uur23 min wordt wel erg laat.... met mest 2x wil ik nog wel doen maar dat gaat dus niet dus ben ik verplicht vannavht de eventgewassen te zetten en dus haal ik de DI waarschijnlijk niet

zwaar balen

verlenging van event aub

20. veertje1992

veertje1992 Forumleerling

Pff dit is wel heel vervelend zeg
    mensen die nog een paar keer moeten poten om het event af te krijgen schieten er nu wel bij in.
    Zwaar balen dit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.