probleem

Discussie in 'Help archief' gestart door -jack931-, 9 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -jack931-

-jack931- Forumbeginner

Hallo, hoe komt het dat er laadbloemetje blijven draaien op de boomplek terwijl er van alles klaar is om te oogsten???
    Hebben er meer boeren hier last van???
    Groeten -jack931- id: 25046213

dutchboy vindt dit leuk.
  2. franky210565

franky210565 Forumleerling

Ik geraak niet meer op mijn 2de plein. Het laadt zich op tot99% en dan blijft het vastzitten. Kunnen jullie me helpen?
    Dank

dutchboy vindt dit leuk.
  3. wompie

wompie Forumleerling

Ik kan op de open plek komen, bij mij ook laden tot 99% en dan blijft 1 bloempje draaien en ik kan dan niks meer het spel loopt vast!!!!!!! HELP !!!!!!!!

dutchboy vindt dit leuk.
  4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Misschien, flash legen of/en ccleaner draaien.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. franky210565

franky210565 Forumleerling

ja ik geraak op mijn 2de veld niet meer blijft ook draaien ,is al allemaal onkruid

dutchboy vindt dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

hier hapert het spel ook !!!!!! :cry:

7. wompie

wompie Forumleerling

Allemaal al gedaan maar helpt niks, doe dit al drie dagen maar niks helpt!!!!

dutchboy vindt dit leuk.
  8. -elfstedentocht-

-elfstedentocht- Forumleerling

hier hetzelfde , laadbloemen in het tweede veld.
    wat nu?

dutchboy vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

dutchboy vindt dit leuk.
  10. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

ik geraak ook niet op de boomplek en de woelige weide bij de weide blijven 3 bloemetjes draaien en de boomplek 1. Ligt niet aan cache of wat dan ook want mn dochter speelt ook op mijn pc en haar farm heeft het niet. Ik kan er al 3 dagen niet op :(
    User: calimero1962ID: 9720565

dutchboy vindt dit leuk.
  11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je met meerdere accounts op dezelfde pc speelt is het wenselijk dat je voor elk account een andere browser gebruikt. OF na elk bezoek de flashcache leegt voor je naar het andere account gaat.

Het probleem wat je noemt lijkt me typisch een flashcache/internetcache probleem.
    o_Ok als je dochter het op dezelfde pc niet heeft.
    Twee accounts zijn nooit gelijk, je hebt een ander level, je hebt een andere veldindeling, je hebt andere zaken in je inventaris, je hebt andere levels in de ambachten.
    En in dit geval misschien een conflict tussen de cache en wat er volgens de accountinformatie op een bepaalde plaats staat.

Dus draai nu eerst eens CCleaner (voor het opschonen van je internetcache en dergelijke), leeg daarna de flashcache en start dan de browser opnieuw op.
    CCleaner (gratis versie) kun je hier downloaden: http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/CCleaner+pc+opruimen
    De flashcache legen kan via de betreffende link in mijn handtekening en dan klikken op "alle sites verwijderen" (zie onderstaand plaatje)

dutchboy vindt dit leuk.
  12. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

ik heb cc cleaner en dit gebruikt en daarna via jouw handtekening flashcache geleegd het helpt gewoon niks!! Mn dochter speelt op chrome en ik op i.E. dus dat is t ook niet! Ik heb lvl 92 mn dochter 90 en in al die jaren hebben we dit probleem nog nooit gehad. o_Ok heb ik geprobeerd met mijn account op chrome te spelen en op Firefox en ook daar het zelfde probleem, de woelige weide blijven steeds 3 bloempjes draaien en op de boomplek steeds 1en steeds op de zelfde positie rechts onder in beeld en zover ik me kan herinneren is dit begonnen na dat ik veranderingen heb gebracht door wat stallen te verwijderen en daarvoor in de plaats ganzen te zetten ivm om in te spelen op het event wat nu loopt(genoeg ganzen te hebben voor t event van start zou gaan) sinds deze veranderingen kan ik dus niet meer op deze 2 velden. User: calimero1962ID: 9720565

dutchboy vindt dit leuk.
  13. RonSchoof

Als je ticket stuurt naar support kunnen ze op je farm onderzoek doen.
    Ik begrijp dat je bloemetjes ziet draaien, wil je daar een screenshot van maken (toets prtscr in de bovenste rij van je toetsenbord, en dan plakken in Paint, Word of als je dat hebt een fotobewerkingsprogramma). Op je ticket krijg je een antwoord, reageer daarop en voeg de screenshots als bijlage toe.
    Support kan dan eventueel de items op betreffende plaatsen verwijderen (naar inventaris).

dutchboy vindt dit leuk.
  14. gerrit999

gerrit999 Forumbeginner

:cry:Bij mij draaiende bloemen op het begin veld, ik kan dus helemaal niks!!!!!!

dutchboy vindt dit leuk.
  15. RonSchoof

Voor jou hetzelfde advies als ik in post #11 gaf.

dutchboy vindt dit leuk.
  16. hulst

hulst Levende forumlegende

Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen nog gewoon op m'n farm kunnen spelen maar ik krijg hem nu niet geladen ik kan wel inloggen maar dan blijven de schaapjes hangen zeg maar. Nu heb ik cc cleaner gedaan en flash maar ze hebben niets kunnen verwijderen omdat het al schoon was.
    Moet ik nu ook een ticket sturen?

Ik ben nu inmiddels wel op de farm maar hij is verschrikkelijk traag.

mvg. User: hulstID: 11280383

dutchboy vindt dit leuk.
  17. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

bij mij is het weer open top
    had afgelopen dagen dat het laden van velden wat trager was of haperde
    sinds ergens gister middag was het opeens goed
    dus hier een happy farmer :D

hier windows 7
    explorer

Laatste bewerkt: 11 Juli 2015
  18. hulst

hulst Levende forumlegende

Hier helaas nog steeds hetzelfde :(

Kan iemand me nog een tip geven of moet ik toch een ticket sturen?

Ik speel via chroom op windows 8
    Heb de nieuwste flashplayer 203 versie

mvg. User: hulstID: 11280383

Gelukkig werkt alles weer lekker snel nu ;)

Laatste bewerkt: 11 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.