Probleem tg

Discussie in 'Help archief' gestart door RAGOGR, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Ik probeer tg te kopen maar lukt niet ,,,, geeft foutmelding aan en over 34 minuten afgelepen
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat kan natuurlijk ook heel goed bij je bank liggen.
     
  3. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Denk het niet hij blijft gewoon bloemetje draaien zeg maar start niet op Raar ?
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Geeft bank in het algemeen problemen of een specifieke aanbieding? Helpt het om cache op te schonen en opnieuw in te loggen?
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb hetzelfde probleem een krijg de volgende reactie te lezen (zie hieronder link van de screenshot.)

    https://www.farmerama.com/?action=internalGame

    Los van het probleem heb ik net via de gewone weg geprobeerd om bij m'n bank in te loggen en daar had ik geen probleem
     
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat is een link van het spel, mocht je de screenshot nog willen plaatsen zou dat fijn zijn. Want dan weet ik beter wat ik door kan geven.
     
  7. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Bank geeft nooit problemen is voor het eerst bij de abnamro
    Dit is
    bij de tg aanbieding ........... nog nooit gedaan dus vandaar
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Net nadat ik reactie had gelezen opnieuw geprobeerd. Toen lukte het me wel, maar wel op de grens van eind aanbieding, dus of het nu alsnog lukt is even afwachten.

    TG is na tweede keer hier wel bij geboekt.
     
  9. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Bij mij niet net nog geprobeert
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier lukt het ook niet hoor (SNS) . Ik krijg meteen een foutmelding.

    Ticket is verstuurd.
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet niet hoe laat je het probeerde, maar de aanbieding liep hier t/m 16:00 en ik had mogelijk net nog geluk.
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik maakte geen gebruik van de aanbieding want die was al verlopen. Ik probeerde gewoon TG te kopen voor de jackpotitems. Hopelijk is het probleem voor acht uur opgelost.

    Edit: inmiddels heb ik TG kunnen kopen. Ik vermoed dat het gewoon een beetje druk was op de betaalsite omdat de aanbieding bijna verliep.
     
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Oke dan heb ik niks gezegd/geschreven.8)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Buiten jullie en een mod uit ons team die merkte dat de bank wat opstandig was niet echt andere meldingen. Als ik dit zo hoor vrees ik dat er inderdaad even wat teveel spelers tegelijk gebruik wilden maken van het spel en de bank. Daar kan het spel in de regel niet heel goed tegen.
     
    vinc051 en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.