Probleem met oogsten en zaaien

Discussie in 'Help archief' gestart door dreetje123, 8 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreetje123

    dreetje123 Forumleerling

    Nog steeds probleem met oogsten en zaaien. Denk je alles geoogst te hebben ga je even uit kom je terug staat alles op het oude ????
    Het laden van alles duurt heel erg lang , eerst maar weer uitloggen en weer inlogen.
     
  2. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Om exact 12:00 uur werd ik er uit gegooid. En nu lijken alle problemen met traagheid ed (net als bij begin event eergisteren) weer terug...
    Ofwel... Ik kom met moeite ingelogd. Naar de hoofdakker... oogsten... laadbloemen...
    En ik denk toch dat dit niet meer veel inloggende gebruikers tegelijkertijd is..
    (Probleempjes zijn dus weer terug...)
     
  3. leapme2

    leapme2 Gelegenheidsauteur

    hier ook er al 3x uitgegooid sinds 12 uur
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ook ik word er telkens uitgeknikkert.........:oops:
     
  5. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik kan niet schakelen naar een andere veld pff.
    denk je dat het is opgelost,dan begint het weer van voor af aan.
     
  6. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Gaat het een paar uurtjes goed en hoppa daar gaan we weer , steeds uitgelogd worden , niet naar andere velden kunnen , enter knop werkt nog steeds niet goed , enz
     
  7. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Tja, speel ik even advocaat van de duivel. Hier nergens last van. Dat zou kunnen betekenen dat het op een of meerdere maar niet alle servers een probleem is
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  8. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Inmiddels lijkt het ook weer voorbij... Alles loopt weer prima...
     
  9. sjoelbakkie

    sjoelbakkie Gelegenheidsauteur

    Ik probeer kistjes te openen lukt niet staan zoveel maar gaan niet open bij de client
    o_Ok kon ik geen kados sturen bij de client staan geen namen pfffffffffff
    Nu maar bij flash weer in gelogd
    Elke dag problemen word er gek van
    o_Ok met het ww elke keer weer invullen kan maar bij 2 accounts rest lukt niet
    Gaat dat nog veranderen het plezier word wel minder zo alweer een vastloper pfff:cry::oops:
     
    Laatste bewerkt: 8 Januari 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.