probleem met enkele werkstallen

Discussie in 'Help archief' gestart door Aspergesteker, 5 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Tot mijn verbazing heb ik sinds enkele minuten geleden bij 3 werkstallen van de Koekoek dat ik niks meer geven kan van water en voer. Alles in de cirkel is zwart. Na kijken voor voer en koekoeken blijkt dat alles aanwezig is in de stal ruim 2k voer en nog 1100 koekoeken. Dat lijkt mij voldoende. ook in en uit loggen helpt niet alles schoon maken heeft niet geholpen. Waarom is alles in de cirkel zwart zelfs tot aan het SV toe?
    Kan iemand dit verklaren?
    En het is enkel bij deze 3 stallen en nergens anders in het spel?

Vriendelijke groet,
    Aspergesteker

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

In de pop-up van de stal zie je niet hoeveel koekoeken je hebt, kijk maar eens in de schuur. En bedenk dat de werkstal van de koekoek nogal een hongerig geval is en per keer je ook 8 koekoek kost.

Borkie vindt dit leuk.
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien snap ik iets niet maar Aspergesteker zegt dat hij/zij 1100 koekoeken heeft.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dat las ik ja, maar gelukkig zie ik nog meer dan hier staat en dan is het mijn taak om mensen op de goede manier te helpen :)

Borkie vindt dit leuk.
  5. fairie

fairie Commandant van het forum

Oke, dan begrijp ik dat er niet goed is gekeken en er niet voldoende koekoeken aanwezig zijn. Wel goed dat er gelijk verder is gekeken. Ik had altijd begrepen dat er eerst altijd meegedacht werd en als het dan later pas nodig mocht blijken dat er dan gekeken wordt op het account van een speler. Dit is dan ook de reden dat ik dacht dat er iets gemist was. In elk geval dankjewel voor je antwoord op mijn berichtje. :)

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In principe hoort hiervoor ook gewoon een ticket aan support gestuurd te worden.
    Maar soms zien we aanleiding om toch even te kijken, als dat snel kan.
    Mogen we nog steeds niets concreets vermelden maar kunnen we iemand wel zelf een tweede keer laten kijken naar haar of zijn eigen account.

In dit geval blijft het bericht staan zonder reactie omdat TS niet meer online is geweest.
    Anders had er al bevestiging geweest en het draadje daarmee gesloten.

Hetgeen ik nu maar wel meteen doe, voordat er een hele discussie over ontstaat.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.