Probleem met de browser

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 22 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Er is een website die Firefox vertraagd. Die website zorgt er voor dat het spel wordt onderbroken en soms vastloopt en dan moet je dus uitlogen Ccleaner gebruiken om verder te kunnen mijn computer is schoon volgens MB (Malware Bytes) Kan hier naar gekeken worden door een techneut. Ik vermoed dat het spyware is om te zien wat je aanschaft in het spel.
    Ik hoop dat er een oplossing voor gevonden wordt helaas ben ik niet ik niet in staat deze weg te klikken en als je print screen intikt is deze mededeling alweer verdwenen
     
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Helaas kan er geen techneut vanaf het forum of vanaf support op jouw computer kijken. Vertragen hoeft niet te duiden op malware maar kan gewoon zijn dat de website langzaam laadt.
     
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Er staat in de regel die af en toe optreed dat er een website is die Firefox vertraagd.
    Ik vermoed dat dit zich ook bij andere Firefox spelers het geval is,
    en die vraag ik dan ook in deze rubriek te reageren
     
  4. omatrein

    omatrein Gelegenheidsauteur

    Of het aan de browser ligt, weet ik niet. Ik speel met firefox, maar na 'n veldje of 10 geoogst te hebben, kan ik niet verder oogsten en moet weer opnieuw inloggen. Dit werkt voor geen centimeter.....
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dat hoeft bij mij niet gewoon blijven klikken met de muis, som krijg je dan een blauw rondje met de balk in beeld,
    als dat gebeurt dan klik je op het woord stoppen, en dan kan je gewoon verder. Alleen als er bloemetjes draaien is de verbinding verbroken dan doe je F5 of fn+F5 dat is afhankelijk van de computer of laptop die je hebt
     
  6. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    o_Ok met chrome komt er regelmatig (van tijd tot tijd...) de mededeling met de vraag of je wilt wachten op reactie van de website.
    Voor zover ik weet heb ik geen achtergrondprogramma's oid actief staan (zelfs geen add-blocker), maar toch is ook met google Chrome de website af en toe vertraagd.
    Het scheelt echt de ene voor de andere dag/tijd van de dag. Soms loopt ie als een trein, andere keren wordt je tureluurs van iedere keer maar de mededeling dat er trage reactie is.
     
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    ik krijg ook regelmatig in fire fox de melding de website vertraagd en dan doet hij ineens weer verder
    in google chrome waar ik voor de hele toestand in speelde kan ik nog steeds niet spelen de gewassen bladen zijn echt niet uit elkaar te zien
    ik vind na al die maanden zouden we toch wel eens uitleg mogen krijgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.