Opgelost Probleem Hemels gebak event

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Klaartjuh, 5 Juli 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Hallo boeren en boerinnen,

Er zijn een toenemend aantal meldingen van spelers die problemen hebben met het 'Hemels gebak' event. Ze kunnen dit niet goed meer spelen of toegang krijgen tot de winkel en er blijven draaiende bloemetjes in beeld.

Als het zelf opschonen niet helpt moeten wij dit handmatig laten doen, het is nogal omslachtig en daarom maak ik voor specifiek dit probleem hier een draadje op het forum: https://board-nl.farmerama.com/thre...vent-probleem-met-draaiende-bloemetjes.40483/

Meld daar als je dit probleem hebt en geef je ID erbij, mocht je hierdoor een spel zijn misgelopen zeg dat dan ook want dan kijk ik daar ook naar.

Wacht vooral niet te lang met verder spelen, muntjes inwisselen en kijk zsm of jij dit probleem ook bij je event hebt. Op het laatste moment kan ik niet garanderen of het handmatig opschonen op tijd zal zijn aangezien wij dit ook door iemand buiten ons team moeten laten doen en de meldingen vanuit alle landen komen.

Wie het niet prettig vind dit probleem op forum te melden is natuurlijk ook nog altijd van harte welkom op support. Maar gezien het toenemende aantal meldingen kan dit net wat sneller werken.

Jullie Farmerama team

Borkie vindt dit leuk.