Prijzen van het Vis Event

Discussie in 'Overig archief' gestart door .Kiko17., 25 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Goedenavond :)

    Hoewel ik het Vis Event erg leuk vind, zijn de prijzen wel een beetje teleurstellend. Wie de bonenlijnen al heeft kan eigenlijk niks met de gewonnen muntjes. De losse items hebben geen mooie waarde en om te ruilen zijn ze ook niet echt interessant.

    Nu is het zelfs zo dat ik baal als ik muntjes win, liever win ik supervoer of andere kleine prijzen. Maar de muntjes zijn eigenlijk wel de hoofdprijs. Met zo'n 500 muntjes over kan ik nu eigenlijk niks.

    Het zou leuk zijn als de prijzenwinkel ook leuke prijzen heeft voor mensen die de bonenlijnen wel al hebben. Mocht dit event zich in de toekomst herhalen, dan hoop ik dat jullie deze feedback meenemen.
     
    hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik zelf heb ook de "oude" wolken compleet en heb nu 65 munten staan waar ik niks mee kan. De kleine prijsjes zoals supermest, supervoer etc. zouden een mooie aanvulling zijn. Nu is het maar hopen dat er geen muntjes opgevist worden.
     
    .Kiko17. vindt dit leuk.
  3. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Ik zit hier met hetzelfde euvel erg teleurstellend vind ik het :cry:
     
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    mijn broer en ik sluiten ons bij deze feedback aan.
    de upgrades zijn aangeschaft en de wolkenrijen waren al compleet.
    dus wie er nog wat nodig heeft , stuur maar een mail
    dan kan je een item krijgen tijdens komende ruilevent
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik ben erg blij met deze feedback.
    Drie weken lang is er op het forum moord en brand geschreeuwd dat er te weinig muntjes uit de kistjes die je kan winnen kwamen.
    Dat op deze manier spelers hun oude vis-wolkenrijen die ze nog niet geheel van items hadden kunnen voorzien omdat ze vorige vis-events niet ver genoeg waren gekomen, of niet hadden omdat ze toen nog niet speelden, geen kans hadden daar nu alsnog in te voorzien.

    Maar dankzij jouw feedback is nu duidelijk dat het prima is zo, spelers kunnen voor en met elkaar die rijen kopen en voltooien. Elkaar helpen. En natuurlijk is er niet per ongeluk dit weekend een ruil-event, want vers van de pers ruilt het makkelijkste.

    En voor spelers die niks met of voor anderen willen of kunnen doen, zijn de stermunten deze keer een beloning in EP + TEP + BD na het einde van het event.

    Het vis-event is deze zomer neergezet als een overkoepelend event, iets waaraan je zonder extra moeite mee kan doen als je een of meerdere van de andere events speelt. Met wolkenrijen zonder verplichte items.
    Dus geen hoofdbrekens over lege rijen als je niet alle prijzen van het event haalt.
    Met een scala aan leuke beloningen waar je kans op hebt als je genoeg vissen vangt.
    Terwijl de 'gewone' events naast lokaas hun eigen leuke beloningen geven zodat wie niet wil vissen dat ook niet moet.

    Niet iedereen vindt deze opzet leuk. Maar dat is niks bijzonders, in de grote variatie van events is er niet één dat door alle spelers wordt gewaardeerd. Daarom is er ook zo'n grote variatie. Dat zal ook in de toekomst zo blijven.
     
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    tja die muntjes is toch echt kwestie van geluk ..... bij deze boerderij geen probleem en bij die van mijn vader ook niet .... maar ik heb naast mijn hoofdboerderij nog een kleinere boerderij en daar iets van 87x gevist en nog steeds niet genoeg muntjes om die laatste upgrade op te halen .... en andere items die er te krijgen zijn heb ik gelukkig wel van vorige events maar hoop toch nog wat munten te krijgen om laatste upgrade te kunnen ophalen...

    en met 101x vissen, 2x 45 munten, Had er nog 20 nodig voor laatste upgrade die dus eindelijk binnen :)
     
    Laatste bewerkt: 28 Juli 2019
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    o_Ok ik heb alle wolkenrijen al en dus niet echt baat bij de stermunten, maar ik kijk straks of iedereen de sieritems heeft kunnen bemachtigen. Degene die dan nog iets nodig heeft om een wolkenrij vol te maken, kan ik dan blij maken met een sieritem. Zo niet, dan haal ik voor mezelf de 1x2 sieritems eruit. Daar heb ik nog 1 of 2 tekort van voor een wolkenrij en ik vind het zonde om de plusitems daarvoor te gebruiken.
     
    -matthias1952- en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  8. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    In het rode mandje kan je ook een 1*2 item kopen voor 500.000 BD (de golfbaan).

    Ik ga wachten op de ruilmarkt en dan maar zien welke items worden gevraagd. Als ik een mooie aanbieding zie, dan ruil ik mijn muntjes in. Ik heb inderdaad ook al een paar buurtjes een duifje gestuurd en gevraagd of ik iemand nog blij kan maken met sieritems.

    Toch blijf ik erbij dat een extra prijs in de winkel leuk had geweest :p

    Bedankt voor je uitleg Ron!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, die golfbaan heb ik al...xD
     
  10. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Die kan je onbeperkt kopen :)
     
    RonSchoof en Borkie vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben juist heel blij met het visevent. Twee jaar geleden heb ik als level 11 speler twee wolkenrijen gekocht bij een visevent, wist ik veel dat daar verplichte items op moesten xD En nu zijn ze eindelijk toch mooi gekleurd, hoera! Ik heb er zelfs twee rijen bij gekocht die inmiddels ook bijna gevuld zijn door mijn lieve buren, en dan natuurlijk nog de twee rijen van het event zelf. Dus mij hoor je niet klagen hoor :inlove:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bijna gevuld? Welke mis je nog?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee nee, die komt nog wel. Dat mens kan niet alles tegelijk :inlove:

    Edit: alle rijen compleet, juicherdejuich xD Dank je wel Schaapje en alle anderen!
     
    Laatste bewerkt: 26 Juli 2019
  14. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    een vraagje kan iemand mij helpen aan items van openluchtfeest 2015 draaiorgel tweemanszaag fust hoor wel wat je zelf wild
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je zit hier helemaal verkeerd met je oproepje. Kijk eens bij 'users voor users' en dan het ruildraadje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.