prijsaanpassing markt

Discussie in 'Help archief' gestart door cvdb, 20 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvdb

cvdb Junior expert

Er staat bij mij op de markt een gewas te koop vanaf 800 BD, maar als ik op de markt wil zetten dan gaat de maximum niet verder dan 466! Wel een erg groot verschil. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat die prijzen zich aanpassen?

2. schaap200

schaap200 Forumleerling

hangt er van af, als iemand het goedkoper aanbied, wordt het goedkoop
    dit is iets waar BP geen invloed op heft.
    meestal zijn de gewassen/producten/dieren, die bij een event nodig zijn erg duur
    en na het event dealt de prijs weer geleidelijk

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Als je nog niet zo lang speelt kunnen je ook niet zo veel vragen, bij de boom kun je daar een rune voor vrijspelen zodat je een hogere prijs op de markt kunt vragen. Dit kan ook een behoorlijk verschil zijn.

Laatste bewerkt: 20 Februari 2015
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. cvdb

cvdb Junior expert

Dank je wel Schaap en Leni.

@Schaap: ik zal spelers/tactiek wel niet begrijpen, ik snap bijv. niet dat men 500 of 600 bd onder het eerste aanbod gaat zitten;

@leni: ik speel nu vanaf (ik dacht) 2012, de rune heb ik. Vond het alleen jammer dat het maximum zich niet (sneller) aanpaste aan het eerste bod.

Mag een slotje op. Maximum heeft zich uiteindelijk aangepast, maar heeft nu geen zin meer omdat (zoals gezegd) spelers er honderden BD's onder zijn gaan zitten en dus de prijs sowieso weer is gekelderd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.