prijs venkel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Batsheba, 12 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

In de F.A.Q. Farmerama gewassen staat dat venkel 10 BD kost maar bij het rode mandje kost venkel 18 BD.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Volgens mij horen in de FAQ de schuurwaardes te staan, maar dat klopt ook niet. In de schuur is venkel 9 BD.

3. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

In de FAQ staan inderdaad de tegenwaarden uit de schuur, niet de winkelprijs.
    De exacte waarde zal nagevraagd worden bij BP.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  4. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

In de F.A.Q. bij Farmerama gewassen staat wel degelijk de prijs van de gewassen en niet de tegenwaarde. Neem nu bijvoorbeeld anjer, dan vermeldt de faq de prijs die overeenstemt met de prijs in de zaadhandel en dat is 426 BD. Tegenwaarde in de schuur is 142. Aardappel faq prijs is 11BD, zaadhandel 11BD, tegenwaarde 3.
    De prijs van de gewassen zoals vermeldt in faq en prijs zaadhandel zijn gelijk en dat is zo voor alle gewassen. tegenwaarde in de schuur is verschillend van de prijs. Maar ik heb het niet over de tegenwaarde maar over de prijs.
    De faq vermeldt voor venkel: prijs 10 en zaadhandel 18, tegenwaarde in de schuur is 9.
    De prijs in de zaadhandel en de faq verschillen. Volgens mij moet de faq 18 vermelden en niet 10 (prijs) of 9 (tegenwaarde)

Sintra98 vindt dit leuk.