premium

Discussie in 'Help archief' gestart door tollertaygo, 29 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

je bent dus eigenlijk niet alleen je buren kwijt
    oneindig water
    en elke maand 25 supermest+ 10 supervoer

Farmer121965 vindt dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ben dan wel geen Premium maar hieronder plaats ik wat in de O.A. staat. Als bovenstaande klopt dan lijkt het mij dat er in het bericht van de O.A. wat veranderd moet worden. Daar staat in dat wanneer de nieuwe online gaat de lopende Premiumlidmaatschap omgezet kan worden naar het vernieuwde premiumstelsel. Misschien lees ik de dingen verkeerd maar zoals ik het lees zou het niet nodig zijn om eerst alle lopende Premiumabonnementen af te laten lopen.

Enkele vragen en antwoorden bij het einde van de 'oude' premiumpakkettenVraag:
    Wanneer verdwijnt het 'oude' premiumstelsel?
    Antwoord:
    Het oude premiumstelsel is vanaf 2 november 2016 14:00 uur niet langer te koop.

Vraag:
    Waarom is het oude premiumstelsel uit de verkoop genomen?
    Antwoord:
    We werken momenteel aan een nieuw premiumstelsel. Om daarmee verder te kunnen gaan was het nodig het oude stelsel uit de handel te nemen.
    We hopen binnen enkele weken informatie te kunnen geven over hoe het vernieuwde premiumstelsel er uit gaat zien.

Vraag:
    Ik ben een premium boer(in). Wat gebeurt er met mijn premiumabonnement?
    Antwoord:
    Je premium lidmaatschap blijft doorlopen voor de tijd dat je het hebt aangeschaft.
    Alle premiumvoordelen waar je voor betaald hebt gaan in die tijd onverminderd door.
    Het ligt in onze bedoeling om zodra het nieuwe premiumstelsel beschikbaar is jou de mogelijkheid te geven om je premiumlidmaatschap om te zetten naar het nieuwe systeem.

Vraag:
    Komen er veranderingen in de voordelen van het premiumlidmaatschap?
    Antwoord:
    We zijn dit product nog volop aan het ontwikkelen.
    Als we daarmee zover zijn zullen we alle informatie over het nieuwe premiumstelsel met jullie delen.

tollertaygo, -Coco1968- en Farmer121965 vinden dit leuk.
  3. jackie1954

jackie1954 Forum prof

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    dat duurt dan heel lang

bij mij zijn de buren ook weg ,plus water en nooit onkruid en bomen automatisch

Laatst bewerkt door moderator: 10 December 2016
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

jammer, ik speel al sinds januari 2011, zou graag premium worden maar ja, hoelang nog wachten?

5. Rias-Gremory

Rias-Gremory Forumleerling

Mijn loopt 2-8-2017 af ik was ook op 2-8-2016 begonnen met spelen van FARMERAMA ( ik zit veilig voorlopig )

Ik vindt dat het FARMERAMA team nog betere duidelijk had moeten neerzetten en mensen de KANS hadden moeten laten geven om het op de speciale manier nog te VERLENGEN!

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is jammer dat jullie eigen interpretaties geven aan mijn woorden.

De OA is onverkort geldig, als de nieuwe premium wordt ingevoerd dan ligt het in de bedoeling om nog lopende abonnementen om te zetten, maar aangezien het product nog in ontwikkeling is kan daarover vooralsnog geen uitsluitsel worden gegeven.

Er is nog geen nieuwe OA dus geen nieuwe informatie.

Maar de bestaande OA stelt al duidelijk dat de premiumverkoop stopt omdat het testen niet kan als er nog zoveel premiumboeren actief zijn.

Wat ik in mijn antwoord in dit draadje heb willen meegeven is dat het mijn inschatting is dat het nog enkele maanden kan duren voor we nadere informatie hebben. Ruim in het voorjaar, dat is niet in de zomer, dat is niet in 2018.

Alle overige speculatie heeft geen nut.
    Het blijft wachten op nieuwe informatie die in een OA zal worden gevat zodra wij die krijgen.

7. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik wil toch nog even reageren en dat is niet vervelend bedoeld. Bovenstaande uitleg is heel duidelijk. De O.A. moet aangehouden worden en het is verder afwachten wanneer er meer informatie gaat komen. De speculaties zijn begonnen met het zinnetje wat je in je vorige post hebt neergezet en zet ik hieronder nog even neer.

Zoals al eerder aangekondigd kan het testen van een vernieuwd premiumstelsel pas beginnen als nagenoeg alle lopende premium is afgelopen.

Omdat hier dus staat dat alle lopende premium eerst afgelopen moet zijn kwamen de speculaties wanneer dat dan zou gaan worden en kwam men met voor hun bekende datums dat de premium nog doorloopt. Zoals ik al eerder aangaf heb ik geen premium maar ben wel blij voor diegenen die het wel hebben/hadden dat ze niet zolang hoeven te wachten.

8. RonSchoof

nagenoeg = in voldoende mate; voor een groot deel

En dat gezien binnen een spel met miljoenen accounts wereldwijd, dus op een meer of minder in Nederland of België komt het niet aan.

9. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Begrijp ik hieruit dat alleen Nederland en België zonder premiumpakketten aanschaf zit op dit moment ?

10. RonSchoof

Wat jij eruit begrijpt weet ik natuurlijk niet.
    Maar dat is niet wat ik zeg.

Wat ik zeg is dat het niet gaat om de paar laatste premiumboeren met een lang abonnement, maar om de bulk.

Gelieve mijn woorden niet te verdraaien.

Aangezien er kennelijk bij iedere toevoeging weer iemand nieuwe zaken meent te lezen sluit ik deze draad nu.
    Zodra er meer informatie is wordt daarover een OA gepubliceerd.

Tot dat moment geldt de originele aankondiging: dat er voorlopig geen premiumpakketten te koop zijn en als er iets nieuws te melden is komt dat in een OA.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.