premium

Discussie in 'Help archief' gestart door tollertaygo, 29 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tollertaygo

tollertaygo Forumleerling

Is er al iets bekend over het nieuwe premiumstelsel.
    Helaas heb ik mijn abonnement niet meer kunnen verlengen.
    Ik mis nu nogal wat voordelen . o_Ok vind ik het heel sneu dat ik hierdoor mijn onderste 6 buren moet missen. Ik heb ze hier allemaal een persoonlijk berichtje over gestuurd. Sommige waren hier erg teleurgesteld over.
    Ik hoop toch dat hier snel duidelijkheid over komt.

Farmer121965 vindt dit leuk.
  2. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Wil ik ook wel weten. Wou het hier ook plaatsen want morgen is het de laatste dag van mijn premium.
    Ik verwijder geen buurtjes, heb ik nooit gedaan, dus laat ik de eer aan BP om te beslissen wie er op 01/12 geen buurtje meer is.

3. tollertaygo

tollertaygo Forumleerling

De onderste 6 verdwijnen automatisch uit je lijst, hoef je zelf niks voor te doen.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Helaas weten we nog niets, zodra er iets bekend is, komt dit in de OA te staan.

suuske1960 vindt dit leuk.
  5. jackie1954

jackie1954 Forum prof

hoop ook dat je gauw wat weet mijne loopt 8 december af

6. timmner60

timmner60 Forumleerling

Ben ook benieuwd. 2 November werd aangekondigd dat we binnen enkele weken meer zouden horen over het nieuwe premiumstelsel. Ik had de pech dat mijn abonnement op 18 november afliep en doe het nu al 2 weken zonder. Het is natuurlijk wel te doen en er zijn ergere dingen maar het voelt als een stap terug in het spel. Jammer.

Farmer121965 vindt dit leuk.
  7. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Ik vind het jammer dat er geen info komt van BP. Ik heb veel lieve buurtjes en vind het niet leuk dat er vandaag verwijderd zijn. Ik voel mij er echt niet goed bij dat ze verwijderd zijn. Ik wacht nog ff en anders is het "Game Over".

8. BroncoBill

BroncoBill Forumleerling

o_Ok mijn premium loopt binnenkort af en baal dat er nog niks nieuws is. Mijn buurtjes en het gemak ga ik zeker missen.

9. jackie1954

jackie1954 Forum prof

ik ook een gezegde is gooi je oude schoenen niet weg voor je nieuwe heb
    had bp ook moeten doen voor ze premium eruit gooien

10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik hoop niet dat je stopt, lees graag je geruchten op het forum. Maar ik denk dat BP wel een hoop spelers boos heeft gemaakt met deze actie van ze. Ze hadden best een inschatting kunnen maken van hoe lang ze bezig zouden zijn met het nieuwe premium en spelers de kans kunnen geven om dan voor die periode nog te kunnen verlengen of desnoods er een bonuscode uit kunnen gooien waardoor je in ieder geval je 6 buren niet kwijt zou raken.

margo-64, Farmer121965, Leo.netten en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. jackie1954

jackie1954 Forum prof

vind ik ook

12. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb geluk...mijn premium loopt tot mei en ga er dus vanuit dat ze voor die tijd wel iets nieuws hebben.
    Wel ben ik van mening dat ze voor de uitlopende premium klanten een oplossing hadden kunnen bedenken...al was het maar verlengen per maand...!

Rozie67 en tollertaygo vinden dit leuk.
  13. jackie1954

jackie1954 Forum prof

zo is het

14. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Shoot mijn premium is net afgelopen en kom er nu pas achter dat je het niet kunt verlengen wat is me dat? Anders staan ze ook direct klaar als ze geld willen vangen en nu niet?

6 buurtjes pleite dus minder kans op een kadootje enzovoort. Belachelijk dat dit nu al zolang duurt voor bg het voor elkaar heeft zoiets doe je in het voren en als je de ene stopzet kan je dus zo die nieuwe erop gooien.

15. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Zoals al eerder aangekondigd kan het testen van een vernieuwd premiumstelsel pas beginnen als nagenoeg alle lopende premium is afgelopen.
    Meer dan dat weten wij op dit moment ook niet, maar laat ik het een reële inschatting noemen dat het pas ruim in het voorjaar zover zal zijn.

Farmerama doet dit niet om te pesten. Alle maanden geen premiumspelers en dus geen inkomsten uit die hoek is heus geen doelstelling.
    Maar dit is typisch een nering die tijdens de verbouwing gesloten moet zijn. Al kost dat geld.

Dus excuus aan spelers die er nu en de komende maanden last van hebben, helaas kan het niet op een andere manier.

Ik heb in elk geval maar vast een voorraad geduld voor jullie besteld, ook verkrijgbaar in blik.

.

Leo.netten en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Eerder is aangegeven dat de premium aanschaffen stopgezet moesten worden voordat het nieuwe systeem getest kon worden. Niet dat iedereen die net voor die tijd nog een jaarabonnement heeft aangeschaft eerst aan het eind moet zitten. Dat is nogal een verschil.
    Dit geeft in ieder geval wel een stuk duidelijkheid, al vind ik het wel raar dat er dan niet besloten is dat iedereen met een aflopend contract dit nog met een half jaar kon verlengen met de mogelijkheden van diamant. En dit tot eind december, zodat per 1 juli dan volop getest kon worden want de grote groep met jaarverlenging dan ook zonder is komen te zitten.

margo-64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  17. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik dacht veilig te zijn mijn premium loopt tot 11 maart niet dus. Als BP er mee in de maag zou zitten kunnen ze tot het nieuwe premium er is toch iedereen water en auto oogst geven. Zullen er toch heel wat farmers het voordeel zien en straks misschien gaan betalen voor het nieuwe premium.

jackie1954 vindt dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Mijn premium loopt tot september 2017 dus er zijn heel veel blikken geduld nodig voor de mensen die nu zonder zitten.

Farmer121965, Leo.netten en HofvanDromen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ze zijn per 2 november gestopt hiermee
    dus met een beetje pech bijna een jaar wachten

20. bibi9999999

bibi9999999 Teller

pffffff die van mij houd 1e week van januari ermee op. Maar ik weet ook dat die van mijn vader tot ergens in 2018 loopt Zou betekenen dat we allemaal heeeeelllll erggggg lang kunnen wachten

-matthias1952- en Farmer121965 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.