Premium maar geen gratis water meer?

Discussie in 'Help archief' gestart door grumie2000, 13 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grumie2000

    grumie2000 Forumbeginner

    Op m'n hoofdakker en m'n 2e veld heb ik sinds gisteren ineens geen gratis water meer. In 't bos en op farmerama nog wel, hebben meer premiumleden dit probleem?

    Bedankt vast!
     
  2. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    in het bos is altijd gratis water. misschien is je premium af gelopen?
     
  3. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Op de open plek is het water altijd gratis dus dat klopt wel. Weet je zeker dat je premium niet verlopen is? Kijk even in de premiumvilla tot wanneer je abonnement loopt. Anders even ticket naar support sturen met vermelding van je spelnaam en id. Dan kunnen ze even voor je kijken.
     
  4. grumie2000

    grumie2000 Forumbeginner

    • dubbelpost samengevoegd, klik op de ´bewerk´knop als je iets wil toevoegen
    Bedankt, maar het wordt automatisch verlengd. Is tot nu toe altijd zo gegaan?

    Bedankt voor jullie reakties. Dat zou niet verklaren waarom ik op Bahamarama nog wel gratis water heb dan. Premium wordt ook altijd automatisch verlengd? Ik ga een ticket sturen ben benieuwd :)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 13 September 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.