Premium boer.

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 1 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

ik heb een abonnement op de Primium boer. Ik zit nu in de laatste 3 dagen en wil het graag verlengen, dan moet je op dat balkje : primium boer drukken, maar dat lukt niet. Hij is grijs en niet groen. ik heb al bij de bankzaken gekeken, maar ook daar staat niets van Premium boer bij. kan iemand mij vertellen hoe ik het nu verlengd krijg? Paulien64.

Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Er staat precies bij hoe lang hij nog geldig is. Als het langer dan 3 dagen is blijft hij grijs al is het maar een uurtje. Als hij eronder komt wordt de knop groen en kan je verlengen. Dus het kan zijn dat je nog heel even geduld moet hebben.

3. Paulien64

Oke... dat wist ik niet! Bedankt voor het anrwoord! het is niet mijn sterkste kant: geduld hebben! Mag ik gelijk nog een vraag aan je stellen? ik ben het spel begonnen toen ik 64 jaar was. Het staat bij mijn naam. ik ben nu 72 jaar, dus ik speel sinds afgelopen Kerst al 8 jaar! toch staat er bij mijn naam bij de persoonlijke gegevens dat ik nog maar 4 jaar speel. is dat nog te veranderen? soms krijg je wel eens kadootjes voor elk jaar dat je mee speelt, vandaar! Is geen ramp, hoor, maar ik vond hetniet correct ! Moet ik het aans aan support schrijven? Groeten, Paulien.

4. fairie

fairie Commandant van het forum

De begindatum van het spel staat bij een grote groep spelers op die datum. Dat is zo gekomen doordat het forum toen is veranderd. Daar staat de datum vermeld dat het nieuwe forum in gebruik is gegaan (omschakeling van het oude naar het nieuwe forum) maar bij bigpoint zelf staat in de gegevens van je spel wel de werkelijke datum. Voor de extra dingen die we af en toe krijgen voor het aantal jaren dat je speelt gaat het dan wel gewoon goed.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wat fairie zegt is correct. Op die datum hebben we een nieuw forum gekregen en daarom ben je lid sinds die datum. Dat is echter niet de datum dat je bent gaan spelen. Als je die precies wil weten mag je natuurlijk altijd support een berichtje sturen. Heel veel speelplezier nog:)

6. Paulien64

Dankjewel voor het snelle antwoord! ik laat het verder zo, als jullie dit zo uitleggen is het begrijpelijk! Met vr. gr. Paulien64.

fairie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.