premium boer, resetten van boerenhuis

Discussie in 'Help archief' gestart door MB19908, 13 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB19908

MB19908 Forumleerling

Dag Boeren,

Ik heb een vraag die ik niet terug kan vinden in de FAQ's.
    Als premium boer mag je 2x buren van boerenhuis resetten. Bedoelen ze hier in totaal 2 buren mee, of alle aanbieders 2 keer?

Thanks!

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dit gaat over een extra klant die je als premiumboer vind in de bestellingenkamer: Megan Vos. Is een plaatje van een vrouwelijke vos met een kroontje op haar hoofd.
    Deze klant kun je dus per 24 uur tweemaal extra resetten wat je geen TG kost (een klant resetten voor andere bestellingen kost verder altijd TG).

3. MB19908

MB19908 Forumleerling

Mag ik zo vrij zijn de vraag hier nog te stellen of ze ep of baha ep geeft :)

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Alleen EP, dus geen baha EP. Baha EP krijg je bij drie andere klanten: lord hammelteen, Tijger Woozz, Ara Croft. Twee van deze klanten moeten vrijgespeeld worden in de apentempel door gouden bananen in te leveren en de derde hebben alle spelers standaard in de bestellingenkamer.

5. MB19908

MB19908 Forumleerling

Dank, slotje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.