Premium abonnement weer aanschaffen

Discussie in 'Help archief' gestart door merah22, 16 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah22

merah22 Forumbeginner

goedemiddag,
    Door een verkeerd klikken ben ik mijn premium-abonnement kwijt geraakt( 9 jaar speel ik daar al mee en maandelijks wordt er geld van mijn rekening gehaald).Wat ik ook mail naar de service, ik krijg waardeloze nietszeggende antwoorden..( kan ik niet voor je aanschaffen, stel je vraag maar in een forum, ik kan niets doen..etc. Snel geantwoord en ongetwijfeld goed bedoeld, maar aan deze persoon heb ik totaal niets.).
    Hoe kom ik weer aan een premiumabonnement?
    Ik ben benieuwd naar de antwoorden.
    dank voor eventuele antwoorden.Merah22

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

In de stad het gebouw aanklikken wat naast de brug staat waar het treintje over rijd. Dan opent een scherm waar je premium mee kan beheren. Daar op de button premium beheer klikken en dan kan je het opnieuw aanschaffen. Neem aan dat BP ook niet meer automatisch heeft afgeschreven als je premium is gestopt. Je kan pas op de button klikken 3 dagen voor je premium gaat aflopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.