Praatroep Zomerspelen - Weekendquestenreeks

Discussie in 'Overig archief' gestart door enk52, 29 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Al 8 surfplanken kunnen produceren. Te weinig peddels om verder te gaan. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.
     
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Jannetje je kunt nog 18 uur peddels verzamelen dus gebruik tikimasker ,geneeszalf ,essentie der wijshied ook nog wat water . en het gewas lab lumbum om veel peddels te krijgen. Duurt bijna 11 uur per oogst en dan ruim Peddels.
    Zomerspelen III
    [​IMG]
    .Van 29-07-2023 14:00 uur
    tot 31-07-2023 22:00 uur
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je hebt nog 28 uur he. Paar keer de lablab erop met alle toeters en bellen en je komt nog een heel eind.
    De wolkenrij zit trouwens al in 3-zilver en de items zijn vrij, dus om die te halen heb je maar 18 surfplanken nodig.
     
    Gert-Jannetje en Borkie vinden dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Nu 10 planken. Ik heb altijd de WAC en bonusverhogende slots actief. Ik heb dus nooit ruimte voor lablab en tikimaskers, et cetera. Ik heb tot 16u de tijd i.v.m. werk, ik werk gebroken diensten.
     
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    In het spel moet je soms keuzes maken. Ik maak de 2 zilveren sloten gewoon leeg voor de groente verkortende ambachtsproducten. Dan maar wat minder ep/tep. En de tikimasker gebruikt geen slot.
     
    Borkie, vinc051 en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  6. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik had vannacht Ixora op de velden gezet met mijn (bijna laatste) supermest. Ik heb 7 planken kunnen maken. Vanmiddag na mijn werk nog 1, dat moet gaan lukken, dan heb ik de wolkenrij! Hè,hè!
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    0p mijn farmpje heb ik het event afgerond.
    Iedereen die nog bezig is suc6
     
  8. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik hebt het event klaar,
    succes voor wie er nog mee bezig zijn
     
  9. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    mijn broer en ik ook klaar met event.
    zoals beschreven bij Kakelot en Thea de resterende DI binnengeharkt ,dan is het prima te doen...
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier is het event ook klaar.

    Iedereen die nog bezig zijn met het event S6.
     
    Laatste bewerkt: 31 Juli 2023
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.