Praatgroep - Zonsondergangsfestival met vuurvliegjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valkenier

valkenier Levende forumlegende

event klaar alle lampen uit gezet vanwege energie besparing
    jammer het was wel een gezellig licht:music:

vinc051 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. jolanda13

jolanda13 Teller

kan je ook enkele spelen voor de prijsjes die je graag wilt of blijven die dan verlicht tot je een vorm hebt gemaakt

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Elke keer als ik een set heb gemaakt kan ik met pijn en moeite het ophalen. Hebben hier meer mensen last vast. Super irri namelijk.

jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  4. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Dat had ik hier ook. Nadat ik F5 drukte ging het wel. Succes ermee.

jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Lieve

Lieve Halfgod

o_Ok even een ander veld open doen en terug gaan helpt, maar zoals zegt het is irritant

6. Lieve

Lieve Halfgod

nu ze wel direkt aangaan (mijn lucifertjes zullen droog zijn, zeker ;)) branden ze allemaal en te laat aangedacht om extra prijsje mee op te pikken van de thermos en tentjes, komt door het warme weer denk ik, kan je niet goed denken.
    Succes nog iedereen! en fijn weekend

jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  7. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

In dit event kun je de 5 upgrades van het surferhuisje krijgen. Maar ik heb er maar 4, weet 1 van jullie hoe dat kan?

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik tel er maar 4. 2 bij de verschillende figuren en 2 bij het aantal gemaakte figuren

En dan nog 3 bij het fokevent

GerwinenElise vindt dit leuk.
  9. GerwinenElise

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

11. GerwinenElise

Dat zou jammer wezen, dan ben je dus verplicht om 2 x van die pakketjes te kopen als je dus niet meedoet aan alle events als je tot de 25e upgrade wil komen en sws krijg je er dan geen 20 met de events. Nouja, we gaan het zien!

janniekwak vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Als ik er uit ga en er weer in ga en een beetje met de muis over het veld heen gaat lukt het uiteindelijk wel. Maar het is niet zo, zoals het hoort en kost dus ook extra tijd en wat irritatie, wat jammer is.

Alles hier gehaald. Je kan na die tijd niet verder spelen. Ik heb tussendoor wel elke keer wat extra lampioenen aangezet wat die tenten en flessen kwamen wel goed uit de grond. Jammer want had nu nog wel een rondje kunnen maken ;)

13. jolanda13

jolanda13 Teller

ja ik ben ook klaar ,hebt het laatste veld wel alle lampions aan gezet,volgende keer maar echt eens onthouden om extra lampions aan te zetten

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. fairie

fairie Commandant van het forum

Gisteren net te laat met event inleveren. Had minder tijd om in te leveren wat op zich geen probleem zou zijn. Helaas was het zo dat ik elke keer gestoord werd als ik dat wou doen. Had alles mooi uitgewerkt en ook voor nog wat extra prijsjes. Heb ik door alles de eindtijd verkeerd onthouden. Oeps, nu weer vol goede moed met het nieuwe event bezig.

jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.