Praatgroep - Zonsondergang met vuurvliegjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogschuttert48

    boogschuttert48 Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    o_Ok dat werkt niet

     
    Laatst bewerkt door moderator: 12 Augustus 2021
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Thea, fire fox heeft weer een update gedaan en de meldingen dit spel vertraagd de browser komt nog even vaak, maar relatief is het te spellen, die client is voor mijn doen te klein en vergroot ik het scherm dan kloppen de bedieningspunten niet meer
    Ik vind het spijtig dat je kunt blijven in leveren en niet ophalen
    Ik wacht nog even, zie hoe het verloopt er zijn er nog met problemen, lees ik
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heb je al geprobeerd wat ik in post 39 aangaf. Eerst onder in het scherm 1 model kiezen dat je wilt inleveren, daarna nog eens ergens in het veld met verlichte lantaarns klikken en dan op het groene vakje rechts "ophalen".
    Als je dit gedaan heb kan je kiezen welk model je hierna weer wilt maken, als dat klaar is de hierboven genoemde stappen weer volgen en dan weer het volgende model. En zo verder tot je ze allemaal heb geleverd.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier lukt het ook niet echt hoor. Ik heb er twee weten op te halen; de vierde en de zevende lukten wel. Maar daarna probeerde ik de eerste en daar kom ik gewoon niet bij het 'ophalen'. Zolang ik op dat eerste vakje sta, zie ik 'ophalen' groen, maar zodra ik ook maar welke kant op ga, zie ik de beloningen van het vakje dat ik als laatste geleverd heb. o_Ok als ik tussendoor nog ergens anders klik. Ik heb het zelfs buitenom geprobeerd, maar zodra ik het eerste vakje maar verlaat, gaat het groene ophalen weg.
     
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Je moet dan nadat je op dat eerste vakje heb geklikt op een van de door jou verlichte lantaarns klikken en dan komt het groene vakje terug en kan je het wel aanklikken.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben toch maar wat eerder begonnen, want ik draaide per ongeluk een 200% xD

    Tenten kom ik inmiddels al in om, dus ik lever bij ieder patroon wat extra tenten voor de supermest.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Wat ook kan helpen is voor je het laatste vakje vult eerst het patroon aanklikken. Als het dan vol is komt automatisch het knopje om op te halen.
    Dat kan je ook meteen doen, dan zie je ook precies wat je moet leveren want daar komt een cirkel om
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Helaas. Bij het eerste vakje lukt dat niet. Het lukte me zo wel bij het 4e en 7e vakje, maar dus niet bij het eerste. Het groene ophalen komt echt alleen terug als ik op dat eerste vakje klik. Als ik bijvoorbeeld, volgens jouw aanwijzing en ook volgens zoals het mij lukte bij het 4e en 7e vakje.... helemaal rechts op de derde lantaarn van boven klik... dan wordt het echt niet groen. Dan blijf ik een vinkje bij een tentje zien en de supermest als beloning zie ik ook, maar niet het groene ophalen dus.

    Het 1e vakje heeft wel een groen vinkje (alles geleverd), maar is niet zoals de 4e en 7e helemaal klaar.

    Edit: Nou het is gelukt hoor. Ik had dus de 4e en 7e al klaar. Als ik op 1 van die 2 klik... en dán op de 1e en dán op degene die ik het laatst heb geleverd... dan krijg ik het ophalen weer terug. Heb het een paar keer uitgeprobeerd en dat lukt. Op de andere manier dus niet. Ik hoop dat ik het zo ook voor elkaar krijg bij de 2e.

    Ik heb nu jouw aanwijzing geprobeerd Enk. Dat ging prima bij vakje 2 en 3. Bij het 1e vakje was ik er denk even uit geweest en had wellicht dat vakje niet vlak voor het laatste vakje inleveren weer aangeklikt. Als je daarmee vast komt te zitten, lukt het dus misschien via het klikken op eentje die al af is. Daarna op degene die je wil leveren en toen was ie wel groen.
     
    Laatste bewerkt: 12 Augustus 2021
  9. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    Mieke Weet je ook hoeveel rugzakken er in totaal nodig zijn

    gevonden 59 klopt dit
     
    Laatste bewerkt: 12 Augustus 2021
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  10. Oldwief

    Oldwief Grote forummeester

    Ik heb ook problemen met ophalen, daar lever ik mijn spulletjes niet voor in, dan liever seizoenskaarten...
     
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    hoe en waar doe je dat Kakelot?
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik moet het laatste figuur doen en dan ben ik klaar. Ik heb ook ergens teveel lichtjes aangedaan, naar wat ik dacht zonde, maar daar moet ik dus wel beloning voor gehad hebben als ik kakelot lees
    veel plezier allemaal op naar de cadeau event morgen
    Edit: Wolkenrij is al klaar
     
    Laatste bewerkt: 13 Augustus 2021
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Er zit één lichtje dat 20 SM oplevert voor tien tenten (helemaal rechts in de derde rij geloof ik). Dat lichtje steek ik gewoon altijd aan, of het nou in het patroon zit of niet ;)
     
    Dorette58 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Krijg je als je lange gewassen plant meer tenten dan met bomen?
     
  15. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik heb enkel gewas de tenten doen het goed
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  16. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Bij mij alleen bomen; tenten doen het niet zo goed. Ik ga er gewassen op zetten ;)
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  17. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Mijn ervaring is dat bomen erg slecht droppen.
    Of dat bij ieder account (server) is weet ik natuurlijk niet. Dat is een qwestie van proberen.
    Ik heb nu al 546 tenten terwijl we er maar 188 nodig hebben.
     
    Laatste bewerkt: 13 Augustus 2021
    Dorette58 vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik tel helemaal niet, maar volgens mij staat ergens eerder in dit draadje de aantallen van dit event.
    Ik lever na elke oogst een figuurtje in, en maak op dat moment de rugzakken voor dat figuurtje.

    Edit: de rugzakken staan niet in dit draadje, wel de gloeibessen en de losse dropitems. Sorry
     
    Laatste bewerkt: 13 Augustus 2021
    Dorette58, -doppie- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    ik moet het even bekijken, volgens zeggen hebben we 10.426 bessen nodig maar dat klopt dan ook niet. Ik heb al 110 rugzakken gemaakt en heb dat aantal van 10.426 nog niet eens bij elkaar. Dus vandaar mijn vraag. Maar komt goed, lukt me wel op de gok...

    Hehe, het kwartje is gevallen.;)
     
    Laatste bewerkt: 13 Augustus 2021
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    110 rugzakken lijkt me al erg veel. :oops:
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.