Praatgroep - Zonsondergang met vuurvliegjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Weet iemand hoeveel gewassen ed nodig zijn ?
     
  2. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    als ik eventgewas hebt gezaaid blijft ik draaiende bloemen zien heeft er nog iemand daar last van
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    gloeibes10.426
    thermosfles632
    tent188
     
  4. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik heb dit spel niet eerder gedaan.
    Wie heeft tips voor mij hoe ik het het beste kan spelen?
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    heel simpel
    je kiest voor 1 figuur in de onderste rij
    die vakjes lever je in
    dan kan je hem vervolgens als je alle vakjes geleverd hebt ophalen dan vraagt hij bevestiging
    dan gaan alle lampjes weer uit
    dan kies je een nieuwe figuur
    tot je ze allemaal hebt gemaakt
     
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel gr Tineke
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de mazzel dat ik elke keer op woensdag moet werken, dus ik start altijd wat later en dan gaat het eigenlijk altijd goed xD

    Zojuist voor de tweede keer gezaaid, precies genoeg om van het weekend eventueel meteen op halve veldjes te kunnen beginnen. Mocht ik er toch geen zin in hebben heeft het me 22 (S)SM gekost en dat is nog wel te overzien toch.
     
    vinc05 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  8. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Dankjewel!
     
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    het is weer van da het werkt niet , doe de 4 middenste lampen branden en krijg niet ophalen en lever dan andere lampjes in als ik nu op ophalen dan verlies ik het inleveren van de vorige waar geen ophalen kwam,want hij vraagt om al de lampen te resetten
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ok hij doet effe wat lastig dit is de manier waarop het bij mij wel werkt

    speelscherm openen
    patroon in de onderbalk klikken
    dan krijg je rondjes in je speelscherm
    en in de onder balk is het patroontje vergroot
    als je dan de rondjes levert krijg je op het einde ophalen


    dus eerst patroon klikken dan leveren en als hij dan compleet is komt het ophalen pop=up
     
    Dorette58 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Event weer afgerond dank zij oogstbonus en jack's cadeau.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  12. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Zo Venus jij hebt haast gehad. Hopen dat Bp het niet leest anders maken ze er volgende keer meer gewassen en di's van.8)
     
    Dorette58 en venus261256 vinden dit leuk.
  13. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik vind het een leuk event, ga alleen morgen lekker op vakantie.
    Zal dus niet heel veel kunnen halen dit event.

    Seizoen op level 37, hoop deze op 39 te krijgen nog.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    Blij dat het voor jou werkt
    Maar bij mij is het geblokkeerd kan enkel inleveren en dat weet ik van vorige keren ben ik alles kwijt
    Dus na bijna 8 maanden geduld ben ik die mankementen grondig beu aan het worden, ook de opmerkingen je leest het niet goed of doet het niet goed ook, ik speel meer dan 10 jaar
    Vanmorgen ik oogst wolkenrij ga naar huisdierenveld en schrijf een duifje, dan oogst ik en nee hoor draaien zonnebloem, dan maar terug opstarten en anders is alles geoogst op huisdierenveld nu niet
    Uitleg waarom het niet werkt krijgen we ook niet
    De Service van BP is heel veel van zijn pluimen verloren, straks nog enkel een kale vogel
    Mieke dit is niets persoonlijk op jou, want vind je super zoals je inzet, maar jij kunt daar ook niks aan verhelpen
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  15. boogschuttert48

    boogschuttert48 Forumleerling

    Ik heb alles ingeleverd en heb overal een vinkje staan maar heb geen wolkenrij. Als ik op het patroon onder ga staan krijg ik rechts te zien Ophalen en probeer dat te doen maar lukt niet. Bij gespeelde spelletjes staat 0. Wat doe ik niet goed?
     
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als er een nul staat heb je dus nog geen enkel patroon afgemaakt.
    Als er nu overal een vinkje staat ga je naar het patroon die de meeste lichtjes vraagt.
    Klik die aan en dan ophalen dan heb je 1 spelletje gedaan.
    dan klik je het volgende patroon en levert dat in als er dan weer vinkjes staan op dat
    patroon haal je die weer op . Dat is dan het tweede spelletje en zo ga je verder.
     
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik zit op dezelfde server als jouw, het enige waar ik gisteren tegen aan liep was dat als ik een patroon had gelegd dat ik het eventscherm moest verlaten en dan weer er heen moest gaan om het patroon te activeren.

    Ik speel zelf vooral via de cliënt en eerlijk gezegd gaat dat bij mij prima (niet meer problemen dan vroeger bij java). Enigste probleem wat ik heb is dat regelmatig het klaar bordje midden in mijn scherm staat, deze is weg na opnieuw inloggen. Misschien is mijn internetverbinding of computer beter??
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  18. boogschuttert48

    boogschuttert48 Forumleerling

    Dank je voor je reactie maar dat heb ik ook al gedaan en kan dan de beloning niet ophalen en komt er ook niet te staan 1 spelletje gespeeld
     
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik zat net ook even te tobben met het ophalen van de beloning voor een compleet patroon. Als ik het patroon, dat ik wil maken klaarheb en deze onderaan het veld aanklik, verdwijnt het vakje "ophalen" zodra ik met de muis daarnaartoe beweeg. Ik moet dan nog een keer ergens in het patroon klikken, voordat ik het echt kan ophalen.
    Hopelijk is deze uitleg duidelijk voor andere mensen, die problemen hebben met het ophalen van de beloningen en zijn zij daarmee geholpen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Klopt die was ik vergeten erin te zetten maar dan zou het moeten werken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.