Praatgroep "Zomersportakel"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 11 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Is allang al bereikt
    De linker verticale meter is helemaal groen dus als je je eigen opdrachten hebt voltooid dan ben je klaar:music:
     
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    o_Ok bij mij bestond er enige verwarring over het behalen van de groepsopdracht. Dat kwam waarschijnlijk ook, omdat deze zo snel al was voldaan. Maar ook omdat er geen duidelijk onderscheid is gemaakt tussen de individuele opdracht en die van de hele groep. Twee meters (of iets dergelijks) zou veel onduidelijkheid hebben opgelost volgens mij. De vinkjes die nu te zien zijn is toch niet duidelijk genoeg> ik dacht in eerste instantie dat ze bij de individuele opdracht hoorden, bijv.
    Als er heel veel mensen in verwarring zijn, kan de fout toch niet alleen bij hun liggen lijkt me zo.
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De metertjes van je eigen opdrachten zat bij elke opdracht zelf.
    Deze vorm van eventscherm is al vele malen gebruikt en nog nooit is erover geklaagd.
    Ik denk toch dat het feit dat de gezamenlijke opdracht binnen 4 uur werd bereikt, dus voor velen al voor ze het eventscherm bekeken, de oorzaak is van de verwarring.

    Maar uiteraard zullen we hier van melding maken in de evaluatie.
     
    mamiagk en eevee60 vinden dit leuk.
  4. ariesgirl

    ariesgirl Actieve auteur

    Is mij eigenlijk nooit eerder opgevallen, volgens mij heb ik het inderdaad altijd wel duidelijk gevonden als er een groepsopdracht was omdat je dan het verschil tussen de individuele taak en de groepstaak makkelijk kon zien. Maar hier kon ik de vordering van de groep niet vinden ... waarschijnlijk dus omdat die meter al zo snel vol was dat je het niet meer kon zien en het leek alsof het alleen om je eigen opdracht ging. Maar mooi ... dan ga ik mijn fokdiertjes weer lekker bewaren voor de questen.
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Denk dat dat zeker zorgde voor verwarring. o_Ok ik snapte even niet waarom de balk helemaal groen was. Weet dat dit normaal betekend dat het doel gehaald is, maar gezien het nog op dezelfde dag was en dat terwijl het vakantie is, was ik behoorlijk verbaast (positief). De vinkjes verder zijn voor mij geheel duidelijk, opzet van het event vind ik meestal wat minder, omdat het moeilijk te halen is. Dit keer prima te doen, mogen ze vaker doen op deze manier haha
     
    Paddington28b vindt dit leuk.
  6. moosje601

    moosje601 Forumbeginner

    weet iemand waarom de wolken rij is verdwenen als de groepsopdracht voltooid is ik had hem wel gehaald maarnu is het verwijderd
    :music:
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  7. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    misschien moet het script nog gedraaid worden
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij mij was de wolkenrij gelijk gevuld en de tijd gaan lopen op het moment van inloggen.
    Ik vroeg me ook verbaasd af waar de rij gebleven was.
    Doordat de rij gelijk gevuld is en de tijd is gaan lopen, valt de rij niet meer op.
    Bij alle rijen moet de rij bovenaan staan, en bij de cadeautjes helemaal onderaan.
     
  9. -corry1944-

    -corry1944- Gelegenheidsauteur

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    bij mij is de wolkenrij ook weg bij 2 van mijn andere ook en bij 1 niet
     
    Laatst bewerkt door moderator: 18 Augustus 2016
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb heel de wolkenrij nog niet gezien.
     
  11. piggie70

    piggie70 Forumleerling

    hier is ie ook verdwenen zal wel opgelost worden door bp
     
  12. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Volgens mij had ik alles afgerond, heb een ticket naar support gestuurd.
     
  13. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    ook hier geen wolkenrij meer te vinden ,
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Waarschijnlijk loopt het script al maar het duurt even voor dat die voltooid is en bij iedereen de juiste beloningen heeft geboekt. Het heeft geen zin nu al tickets te gaan sturen.
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ikheb 2 keer opnieuw ingelogd en toen was alles er
    ook kreeg ik een pop-up dat de prijzen bijgeboekt werden
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had me dus vergist. Was de wolkenrij die ik in de vakantie vrijgespeeld had. Na het bijboeken moest ik wel gewoon de sieritems er zelf opzetten.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.