Praatgroep "Zomersportakel"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 11 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ik denk dat iedereen die ooit meegedaan heeft aan een event met gezamenlijke inspanning, nu wel verschiet dat deze zo vlot is verlopen
    Meestal halen we ze niet of juist op de valreep
    Zo is gezamenlijk wel leuk
    Bedankt iedereen
     
  2. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Las ergens op het forum dat als er 40.000 mensen mee speelden het genoeg was voor het gemeenschappelijke gedeelte.
    Blijkt nu wel dat er veel farmers zijn wereld wijd, en een erg makkelijk event is wel eens fijn.
     
  3. HippoFlippo

    HippoFlippo Gelegenheidsauteur

    Bij mij een piratenaap uit vier gewone. Top!
     
  4. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Wachten op de wolkenrij want de rest is binnen.
    Heerlijk die rust :music:
     
    bepsels, daisy17858, balletdanseres en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik hoor de spelers nog roepen jeetje wat een drukke maand.....
    Nou ik zit hier ook in de relax stand
    Zalig :inlove:
     
  6. tootster

    tootster Gelegenheidsauteur

    Ik zit nog lang niet in relaxmodus,had geen ganzen meer en moet die dus bijmaken(10 ganzen per 5 uurtjes schiet niet echt op)En dan heb ik ook nog de pech dat hij bij de fok al tig maanden geen stappen overslaat.Voor een waakgans betaal je bij mij op de markt ook 1,7 miljoen bd,daartegen zeg ik :"Dank je de koekoek!!!"Komt vanzelf wel (over een dag of 3 )denk ik!!
     
    blackscorpion64, annigjen en Borkie vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Misschien heb je genoeg BD om een paar hokjes bij te kopen.....
     
  8. tootster

    tootster Gelegenheidsauteur

    Had wel genoeg bd daarvoor gehad maar vind 10 hokken met daarvan 6 oranje wel genoeg.
    Heb maar een aantal " goedkopere" grauwe ganzen gekocht,net weer gefokt en weer niks anders dan 1 stap hoger!!!
    Heb de vissen wel in 1 keer kunnen leveren dus hier nu ook dit event afgerond.
     
  9. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ben ik vanaf dit weekend weekje vrij is er niets te doen (geen event) want ja ook hier event al klaar (zonder te fokken had genoeg over van andere keren en was zo verstandig de pakhuis questen alleen zilver te doen :))
     
    daisy17858, Borkie, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo dat was een geweldig event.Vlot klaar prachtige animatie , helemaal blij hier:)
     
    daisy17858, grannycool, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    alle gevraagde dieren ingeleverd, de balk is helemaal groen dus dan moet er toch genoeg ingeleverd zijn ?
     
  12. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ja, aan het einde vh event krijg je de gezamenlijke prijzen.
     
  13. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    was binnen 5 minuten met het event klaar en met bbd nog wat gefokt om alles weer op peil te krijgen. :) ik heb toch nog een paar stapjes verder kunnen komen met de vaste fokquesten xD
     
    astrid1960, bepsels, daisy17858 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Wat ik na spijtig vind is dat ik bij het fokken maar geen Canadese gans krijg!! Heb al gefokt en gefokt maar zelfs met babyboom lukt het niet. Pff Stom!!!
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK schiet hier lekker op met de pakhuizen. Van de farm zijn de questen af. Van de bahama bijna de 2de. Dan nog 1 te gaan
     
    schaapje52, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Vraagje: Ben gestart met deel 2, de gemeenschappelijke quest, hoeveel moet je leveren? Hoe zie je dat je genoeg hebt geleverd?

    Keukendeur
     
  17. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    alleen het persoonlijke deel is genoeg. de gemeenschappelijke is al vol gemaakt
    je kan de V zien staan bij de wolkenlijn. dat is 96 miljard tegenwaarde bij elkaar.
     
    astrid1960, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  18. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    o_Oh Ok... En ik heb net wel rond de 800 000 gestort....
     
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Super event.
    Prachtige plaatjes :inlove:, bedankt bedenkers, tekenaars en programmeurs
    En fijn dat we dit in de relax modus kunnen spelen, dat kwam even heel goed uit.;)
     
    schaapje52, astrid1960 en annigjen vinden dit leuk.
  20. ariesgirl

    ariesgirl Actieve auteur

    Hoe kan ik zien of het gezamenlijke doel al behaald is?
    Ik vind het zonde om fokdieren in te leveren als een doel al bereikt is, maar voor zover ik kan beoordelen, kun je nergens een meter zien van hoever het totale doel gevorderd is. Dan heb je toch geen idee wat je in moet leveren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.