Praatgroep "Zomersportakel"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 11 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    vinkje bij de staak en de rest ook af. maar hoe kan je nou zien hoever het is bij het gezamelijke deel? ben al druk aan het inleveren maar zie geen balkje of zoiets
     
    astrid1960, blackscorpion64, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Bedankt hier staat inmiddels ook een groen vinkje.
     
  3. mmans

    mmans Forum-hertog

    Het is af!! Je hoeft helemaal niets mee in te leveren, alle vinkjes zijn er. Als je je eigen deel hebt ingeleverd, is het wachten tot volgende week het event afgelopen is. Dan krijgen we de wolkenrij pas.

    Mag van mij vandaag al :)
     
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Zo , bij mij is het ook gelukt :D.
    Nu is het geduldig afwachten op de staak :).

    Is dat aardig of niet ???
    Had helemaal geen SV meer en nu staan er zo maar weer 60 in de schuur :D.

    Bedankt buurtjes.
     
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook het eigen gedeelte af. Nu in de wachtkamer en wachten op de medaille. :music:
     
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    kreeg een gouden gans uit vier gewone!!!! Event is trouwens af.
     
  7. valsspeler

    valsspeler Actieve auteur

    ik heb em ook af maar ik heb maar 2 beloningen gekregen de gespierde kat heb ik niet hoort deze bij de gezamelijke beloning of moet ik verder inlever tot dat ik die ook heb? weet iemand dat? dank
     
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    hier ook op gemakje het event af.:music: dit was wel 1 van de gemakkelijkste events die ik heb gespeeld. Is niet te vergelijken met de Bevers, toen was het echt aanpoten:wuerg: oftewel aan te knagen:cry:

    Nu heeeeel veel geduld voor de items.... :oops:

    Ga maar even kijken of er nog wat suikerspinnen over zijn en een kop warme chocolade zien te scoren bij @blackscorpion64 ;), hoort wel bij de temperaturen van de laatste dagen:wuerg:

    Degene die nog even moeten succes ermee gaat jullie wel lukken:) en bij de ganzen koop anders een waakgans hoef maar 1 scheelt veel alleen kost wat BD,:oops:
     
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    circusaap uit vier doodskopaapjes, gaat goed hier:inlove:
     
    knoepertje, blackscorpion64, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Verder inleveren tot je van alle dieren voor 60.000 tegenwaarde hebt geleverd.

    verbetering: Wanneer alle dieren zijn geleverd ter waarde van 60.000 ben je klaar met het event en de gezamenlijke beloningen krijg je pas na afloop van het event. In mijn inventaris vind ik 'Handen omhoog' maar die hoort bij de beloningen die je krijgt bij het voltooien van de vissen.
     
    Laatste bewerkt: 12 Augustus 2016
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. valsspeler

    valsspeler Actieve auteur

    ja dat heb ik al gedaan
     
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Eerlijk gezegd snap ik het nu ook niet meer. Ik heb alle dieren geleverd en heb 'Handen omhoog' in inventaris en ik heb begrepen uit jou vorige post dat jij twee items in je inventaris hebt. In de faq staat dat de gezamenlijke beloningen (sieritems en wolkenrij) pas na het event worden geleverd. Ik vraag me dan af wat je bedoelt met '2 beloningen gekregen'
     
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe wat is het spel hier weer sloom zeg, heb 3 keer moeten verversen om mijn fokschuur leeg te kunnen halen.

    De koe en hond zijn ingeleverd. Bij de koe heb ik hogere fokdieren ingeleverd en bij de hond gewoon 134 honden. Nu bij de ganzen, iemand nog tips?

    Heb gewoon geleverd en lees nu dat de balk al groen was, dus die staak is ook binnen. Appeltje eitje event. Heel wat anders dan met de bevers toen!
     
    Laatste bewerkt: 12 Augustus 2016
  14. valsspeler

    valsspeler Actieve auteur

    pfff hier nu ook ververst en ineens is alles wel vol zonde van de dieren die ik nog gelevert heb....pfffff
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier verder met de pakhuizen. Nu voor de bahama. Die van de farm net afgerond. Lekker al die eps erbij
     
  16. voesje

    voesje Oudgediende

    wow, ik heb zonder veel moeite een event af voor hij daadwerkelijk afloopt. zo makkelijk heb ik nog geen wolk binnengehaald.
     
    daisy17858, eevee60, knoepertje en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Volgens mij is dit de eerste keer dat we een event zo snel hebben afgerond met de gezamenlijk balk erbij
     
  18. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik ben vandaag pas begonnen. Ik heb net heel hard gelachen om de uitdrukking van de koeien die als gewicht dienen. Wat een prachtig plaatje. Ik ga snel door voor de volgende. Kijken of die ook zo leuk is. Zo te zien is het geen probleem dat ik een dagje te laat ben.
    update: ik ben ook helemaal klaar. Met dank aan de 'tekenaars' voor de leuke plaatjes. Ik ga er nog een paar dagen van genieten.
     
    Laatste bewerkt: 13 Augustus 2016
  19. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    grappig snel klaar en 4 verschillende dieren ik zie pluspunten xD
     
  20. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal, ik lees wel heel veel verwarring over het event en het gezamenlijke deel dus even een stukje uit de FAQ gekopieerd;)

    Alles wat ingeleverd wordt telt mee voor de gezamenlijke inspanning (dat zijn alle spelers in de hele wereld die meedoen samen). En je kan, ook als je klaar bent met je eigen opdrachten, nog blijven inleveren voor de gezamenlijke taak.

    De gezamenlijke beloningen worden pas uitgekeerd na het einde van het event.
    Daarbij geldt dat je van de gezamenlijke beloningen alleen die krijgt waarbij je ook in eigen taak de beloning hebt verworven.

    Dus stel gezamenlijk zijn alle taken volbracht en dus alle beloningen te vergeven, maar je hebt zelf alleen level 1 en 2 voltooid, dan krijg je alleen de sieritems van level 1 en 2.

    De eigen beloningen ontvang je wel direct na het voltooien van een level.

    Of te wel er hoeft niets extra ingeleverd te worden aangezien de groene balk al helemaal vol is. Het is voldoende om je eigen vier opdrachten te doen. De wolkenrij en de sieritems worden dan automatisch geboekt aan het einde van het event.:D
     
    daisy17858, eevee60, knoepertje en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.