Praatgroep "Zomersportakel"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 11 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Ziet er leuk uit. Het persoonlijke deel moet lukken.
    En gelukkig een BBD, maar gebruiken voor "gewone" quests, dat schiet nl. niet op:p
     
    Borkie, dutchboy, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo heb het even gelezen en op zich genoeg dieren op voorraad. Zou waarschijnlijk alleen de gans moeten fokken. Had met mijn slimme hoofd de eend er al een poosje geleden op gezet, niet goed gekeken. Daar heb ik er inmiddels bijna 1000 van, maar de gans nu 400. Heb mijn 9 oranje stallen wel op staan, dus ze jongen nog wel aan de komende dagen.

    Wat betreft het fokken, vind ik een ander bericht om met alles een beetje te fokken ook wel aantrekkelijk. Alles wat ie overslaat is mooi mee genomen en z'n mega grote SV voorraad als ik nu heb heb ik nog nooit gehad.

    Het persoonlijke deel moet wel lukken. Toen met de bevers is het gezamenlijke deel met pijn en moeite gehaald en zijn er best wat boeren die er hoge fokdieren in hebben gegooid. Voordeel van nu is wel dat het om 4 fokdieren gaat en niet om 1. Is geen aanslag op 1 dier.

    De staak is mooi, wel weer 120uur en die roze gelei daar kom je volgens mij nooit van af haha. Parfum dankzij onze fokschuur ook voldoende op voorraad. Is beide ooit anders geweest.

    Schuur vol gezet met 20 vissen, ganzen en honden.
    Koeien heb ik voldoende en de quest al ingeleverd tot 8. Daarna geen fokdieren meer en die laatste duren super lang. Van de ganzen en de honden heb ik nog niks ingeleverd en bij de vissen een beetje.

    LET OP: van de vissen hebben we nog GEEN NEON stal, dit zou zomaar het volgende neon fokdier kunnen worden.
     
    Laatste bewerkt: 11 Augustus 2016
    Borkie, daisy17858, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ga ervoor:) .Straks gooi ik mijn fokmotel vol en morgenavond oogsten. Ik doe vanwege een vakantie ook maar direct het gezamenlijke gedeelte. Als het niet gehaald word is het jammer dan . Halen we het wel dan krijgen we een mooie bonenstaak:inlove:
     
    Borkie, sproetje06, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Helaas, laat het maar overwaaien. Te weinig s.v. op voorraad. Molen draait wel bijna continu.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik sla ws deze ronde over , ben nl op vakantie in Frankrijk, heb de vakantie modus geactiveerd en mijn zus gaat 1 keer de farm nalopen om de cadeaus aan de buren te sturen. en de dieren te voeren. s6 allemaal
     
    Borkie, dutchboy, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je de fokdieren (of de gewone dieren) op voorraad hebt, ben je in 1 minuut klaar met het event.
     
    Borkie, daisy17858, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Ganzen en honden leveren nu aardige duiten op op de markt. Ik heb zoveel dieren gehamsterd( lang leve de speculaasjes-topics hier en op buitenlandse fora:p) dat ik mij daar op ga richten, denk ik, en voor 1 keer niet ga fokken, maar supervoer sparen, heb daar maar 300 stuks van. Voldoende hogere dieren op voorraad, ik denk dat ik 3 Canadese ganzen inlever en de gewone en kolganzen ga verkopen.
    Maar iedereen heeft zijn eigen tactiek, gebaseerd op voorraden of hoeveelheid boerenduiten, het zou wel mooi zijn als we met z'n allen ook het gezamenlijke deel kunnen voltooien.
     
    Borkie, daisy17858, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    van elk gevraagd dier 33 fokken lopen, maar ik kan zo al uit voorraad leveren dus binnen 5 minuten heb ik het event klaar na start.
     
    Borkie, daisy17858, dutchboy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    xD
    Dat is aardig van je, dat je gelijk het gezamenlijke gedeelte volgooit.
    Zelf heb ik niet voor 9,6 miljard aan fokdieren op voorraad, dus ik kan dat niet. xD

    Maar voor de duidelijkheid: alles wat je bij de eigen opdrachten inlevert telt automatisch mee voor de gezamenlijke taak.
    Je hoeft daar niet apart voor in te leveren.
    Het mag wel natuurlijk.
     
    Borkie, sproetje06, daisy17858 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    goeie tip ik ga hem goed doorlezen het aantel van event
     
    Borkie, daisy17858, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nog niets klaargezet. Doe ik om 5 uur vanmiddag en dan om 6 uur oogsten. Dan kan het feest beginnen
     
    Borkie, daisy17858, dutchboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Alles even goed doorgelezen en dan maar om te beginnen, 20x ganzen in het hok gestopt. Aardig wat sv op voorraad aangezien ik bijna nooit meer fok. Maar bij deze doe ik dus mee voor het gezamenlijke doel. xD
     
    Borkie, daisy17858, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. Ik ga je advies opvolgen. Op dit moment heb ik nog niet voldoende ganzen, maar die staan op. En vast 30 fokstallen gevuld. Met een beetje geluk krijg ik daar voldoende ganzen uit om die opdracht te kunnen doen.
    Het supervoer komt altijd weer uit, en dan heb ik een goede reden om de gekleurde stallen van die dieren weer een tijdje op het land te zetten.
    Ik heb nog zoveel fokquesten openstaan dat ik niet van plan ben om extra te gaan leveren voor het gezamenlijke gedeelte. Al hoop ik natuurlijk wel dat er 40.000 spelers het persoonlijke deel doen.
     
    blackscorpion64, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. sky57

    sky57 Forum prof

    Klopt het dat wij de aantallen van de gezamenlijke voortgangsbalk niet kunnen zien?
     
    blackscorpion64, Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Zo, de eerste lading is al gedumpt, vanavond verder met de kolgansjes .
     
    blackscorpion64, Borkie, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Links in je eventscherm zie je de gezamenlijke voortgangsbalk.
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  17. charade

    charade Forumbeginner

    Hallo ik heb alle opdrachten klaar gemaakt,waarneer krijg je de items ,zodat ik ze op mijn wolkenlijn zetten kan?
    vriendelijke groeten en prettige dag wenst charade id28533348
     
    blackscorpion64, Borkie en maad vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo event is klaar 2 minuten werk...
    NU wachten op het einde van het event voor de extra prijzen:p
     
  19. sky57

    sky57 Forum prof

    Ja oké, die zie ik wel, maar er staat nergens hoeveel we al binnen hebben gehaald.
     
  20. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Zo ik heb ook mijn eigen deel al klaar dat was zo gepiept had alles qua gewone dieren op voorraad behalve de gans daar heb ik een waakgans ingeleverd had er 3 dus kon er wel 1 missen;) nu even kijken wat ik voor het gezamenlijke deel ga inleveren:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.