Praatgroep Zomerspelen

Discussie in 'Help archief' gestart door thea1963, 29 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

Hoi mods,

Is het mogelijk om alvast de praatgroep te openen?

Borkie vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Borkie vindt dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Daar kan ik je geen antwoord op geven. Die info heb ik niet.
    Je zal even moeten wachten tot de faq er is

Borkie vindt dit leuk.
  5. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. lennertels71

lennertels71 Forumleerling

Hallo,

Hier ben ik weer, zijn er die mij een snorkeltje willen sturen? Of zijn er tips waardoor ik voldoende snorkels kan verzamelen? IK heb het andere voldoende maar heb nog veel snorkels nodig en het is maar 9 uren meer....

Bedankt voor de tips en eventuele snorkeltjes

7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Tip voor dropjes op Baha...
    Zaai voor de nacht Lablab purpureus in en gebruik daarvoor eerst een Tiki-masker uit je voorraad consumptiegoederen en een Essentie der wijsheid. Die laatste twee versnellen de groentegewassen op Baha en op die manier is je Lablab sneller klaar (ong. 10 uur met water en mest), zodat je die kunt oogsten de volgende ochtend. Dat groentewas levert veel dropjes op Baha...

Voor nu heb je daar niets aan, maar voor volgende events op Baha is dat een goede manier om meer dropjes te krijgen.

Mocht je het nu nog willen proberen, dan zul je SM in moeten zetten en gebruik dan wel een Stol en een Witte onschuld in de slotjes. Dan duurt de Lablab ong. 2,5 uur. Ik kreeg net 40 dropjes op de plantage met volle velden Lablab...:music:

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  8. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Je kunt er ook nog geneeszalf bij nemen die versnelt ook 4%

Borkie vindt dit leuk.
  9. LdVL

LdVL Gelegenheidsauteur

Wie heeft er nog een snorkeltje over??

10. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Ik had gewas voldoende maar de drops heb ik niet kunnen halen zelfs niet met het langste gewas. Heb er genoeg supermest bij gedaan maar helaas dus volgende weekend sla ik over.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.