Praatgroep Zomers Vis-festijn

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 10 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij de grote jacht krijg je rechts bij stap 6-16-26 enz. ook een kist met lokaas, Misschien zijn die beter bereikbaar voor je.
    Die moet je dan wel eerst openen (kan in het eventscherm) voor je kan vissen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak


    Bij dit event moeten we heel veel geduld hebben, als je als speler een mandje zou kopen ook, met de weekend quest die vandaag is begonnen kan je ook wat kistjes krijgen en lokaas en volgende week en de week daarop weer, volgende week krijgen we ook een mendel quest op baha daar krijgen we waarschijnlijk ook kistjes of lokaas als beloning en zag ook nog een country event waar ze als beloning kunnen zitten

    uit je kistjes heb je trouwens ook kans dat je 2 of 3 lokaas krijgt, als je dat ''geluk'' hebt gaat het ook wat sneller

    hier heb ik trouwens ook pas 4 keer kunnen vissen
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 2x kunnen vissen. xD Tis wel rustgevend hoor zo aan de waterkant te zitten turen naar een dobber die niet beweegt. :wuerg:xD
     
    janniekwak, kakelot69 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ben zo moe geweest van het kijken naar anderen dat ik nog moet beginnen. :sleepy: Eerst maar eens goed slapen komende nacht, zodat ik morgen hopelijk goed uitgerust ben om zelf te beginnen. :) Ik moet natuurlijk niet tijdens het vissen in slaap vallen. Wie weet wat er dan gebeurd als ik beet heb en daar doorheen slaap. ;)
     
    vinc051 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaap heeft wekker aan de lijn gebonden. Bij beet gaat die af. xD

    [​IMG]
     
    vinc051, janniekwak en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ga jij effe op een ander watertje vissen dan
    zo vangen we nooit die merlijn:p
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :oops:xD Wekker is voor fairie.

    Die merlijnen vangen je toch niet. Heeft een speciaal dieet xD en ik weet welke. :pxD

    Zo roep ik de merlijntjes. 8)

    [​IMG]
     
    hendrika73 en janniekwak vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb zojuist een superdeluxe aas (of zoiets) gekregen, en daarmee een Prijs!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb nu 5x keer kunnen vissen en ben even benieuwd of iemand al stermunten heeft ontvangen bij het vissen... :music:
    Ik namelijk nog niets... of komt dat nog?:p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    @schaapje je wekker niet te hard zetten hoor! Ik zit hier lekker zen te zijn en wekkers...…. Daar ben ik allergisch voorxD
    @enk52 tja zit het in de kist! ja die heb ik id gemist, toch iets te zen dus. Of is het tijd voor vakantie, dat kan ook natuurlijk:sleepy:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Hier ook nog geen enkele stermunt. Al 6 keer gevist.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Je moet toch eerst een aantal van dezelfde vissen vangen, dan krijg je een kistje en daar komen dan eventueel stermunten uit. Dacht ik in ieder geval:oops:
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo werkt het hier wel :inlove:
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Heb nu 10x gevist en 45 stermunten. Uit de 7 of 8 kisten die ik geopend heb is uitsluitend 1 stuks gewoon lokaas gekomen.
    Dan moet je vaak vissen om een prijs te krijgen. Heb 1x een Marlijn gevangen, rest is niet veel (vis)soeps.
     
  15. klakje

    klakje Oudgediende

    SCHIET NIET OP BLIJF OOK OP 0 MUNTEN STAAN.
     
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb net voor de 6e keer gevist en ving twee marlijn en kreeg daarbij 45 stermunten, dus ze komen wel:oops:
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier nog geen munten, maar ik blijf gewoon zitten met mijn hengeltje. Het gaat hier straks ook weer onweren, en dan schijnen de vissies als dollen te gaan bijten. Ik heb al een bliksemafleider op mijn zuidwester gezet, voor alle zekerheid.
     
  18. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Je hoeft maar 1 Marlijn te vangen om een kist te krijgen. Dus dan komen de munten toch uit de kisten en niet bij elke vis die je vangt :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Nou nou na lang wachten op visfontein 1 komt er 1 haakje uit het kistje:cry: dat schiet op :wuerg:
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier al 2 upgrades gekocht in de winkel:wuerg:
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.