Praatgroep Zomers Vis-festijn

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 10 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb alles ruim op tijd binnengesleept en nu zelfs nog aas over...:music:
    En muntjes ook meer dan voldoende:wuerg:xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nog maar effe vissen dan voor extra stal of ep
     
    Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Straks, als de fontein klaar is, nog 2x vissen dan is het hele event klaar. Ik heb heel veel muntjes over, dus als iemand nog een sieritem mist; laat het dan even weten. Ik stuur hem dan voor het einde van het cadeau-event nog naar je toe. Ik hoef er niets voor terug!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    de fontein geeft toch maar 1 kist hoe kun je dan 2x vissen?

    Hier ik vind dat het vis event helemaal niet leuk was nu
    ten eerste bijna geen luxe aas in de kisten
    ten tweede om de aas te verdienen in bijkomende quest met dan uren die voor de gewassen zeker nipt waren en op tijden dat men ook iets anders doet
    den derde het duurde ook te lang om de muntjes bijeen te hebben voor de upgrades
    den vierde de kistjes plus het te winnen aas heel nipt berekent is viel het heel lang durend event ferm tegen
    Weer een die in die kontext ik niet meer meedoe, als boertje gelijk ik die in redelijk hoog level zitten, plus elke dag zeker 5x boerderij nazien en dan te eindstreep niet halen Sorry dan is er iets mis
    Nog veel succes aan de ontwerpers straks kun jullie enkel zelf het spel spelen
     
    Laatste bewerkt: 29 Juli 2019
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Foutje van mij, een paar keer 2 aas uit het kistje gekregen denk ik, of nog tegelijk een ander kistje geopend :oops:
    In ieder geval de 2e wolkenrij wel binnengehaald. Verder heel veel leuke prijsjes binnengehaald. Ik vind het alleen zonde van alle muntjes die ik niet ga gebruiken, blijkbaar heeft iedereen de wolkenrijen vol.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb van de muntjes die ik over had vijvermonsters gekocht, voor op toekomstige wolkenrijen. Dat scheelt me toch mooi een paar keer 500.000 BD voor een golfbaan :music:
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    In mijn ruilscherm heb ik nog 3 vis items geruild voor 2 melkbomen, 2 suikerbomen en 2 honingbomen (werd door andere aangeboden). Die zijn ook altijd wel handig.
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik was ook overgestapt naar de "zeppelin", heb nu nog maar 30 muntjes nodig. Iedereen die nog wat zocht, heeft van me gekregen. Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet, wat ik ervoor terug heb gekregen. Wilde het hier gratis weggeven, dus dat was voor mij niet belangrijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.