Praatgroep Zomers Scheepswrak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Net weer een ladinkje visvoer ingeleverd. Het gaat nog niet heel hard, t/m vakje 50 gekomen.
    Nog wel 221 van die griezelige drops op voorraad en nog geen extra supermest gebruikt.
    Dus we gaan lekker door met boekweit overdag en 's nachts een langer gewas.
    Goed opletten bij het inleveren, en ook hier heel blij met het overzicht van miekje en Ron.

daisy17858, Borkie, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Vraagje is er iemand die op zijn wolkenrij van die andere items er nog 1 mist???

daisy17858, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik kan de hele wolkenrij niet vinden.
    Op welk nummer staat deze bij jou in de lange rij?

4. miekje9

uuuhhhh kweet niet effe opzoeken

bij mij op 54 coco

Dag van de oceanen

5. -Coco1968-

Bedankt, ik zocht heel andere plaatjes. Ik heb de wolkenrij dus wel, en compleet.

6. pino460

pino460 Forum-hertog

Ben op de helft tot vakje 92 gekomen boekweit is op wachten op de volgende oogst . Als ik het goed heb nog maar 4×oogsten tot
    aan de staak met de korste route . Schema is goed te volgen van fansite uitprinten en dan vakjes weg kruizen en je weet gelijk waar
    je bent zo doe ik dat

daisy17858, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  7. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

zodra je met de eerste pagina klaar ben,kan je verdergaan op pagina 2 en je gaat dan 1 vakje naar rechts om op vakje 89 te komen.
    na een paar keer kijken zie je het vanzelf.
    ik zit nu op vakje 89.
    erg leuk event, ik raas er doorheen. met die kaart naast je uitgeprint is het helemaal gemakkelijk, de route die je volgt en gedaan hebt afvinken.

8. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik vind alle prijzen wel aardig en zie wel waar het schip strand. hoef niet zonodig alweer een staak. pary tickets zijn ook leuk. wel een leuk event doe het om mijn gemak en ben er niet op uit om het hele event te gaan halen. heb het wel gehad met al die events zo achter elkaar en het moeten halen en moet zeggen voldoet super

blackscorpion64, Borkie en astrid1960 vinden dit leuk.
  9. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Gelukkig ben ik weer wat opgeknapt vandaag. Donderdagavond had ik geprobeerd de FAQ te lezen, maar werkelijk elke vezel in mijn lijf verzette zich tegen zoveel denkwerk!:sleepy: Ik heb nu de route uit de FAQ (was een beetje klein, maar wel begrijpelijk) en de kaart van de fansite met elkaar gecombineerd. De route heb ik aangekruist op de kaart en nu kom ik er goed uit. Ik hou ook bij waar ik gebleven ben. dus .... alle hoop op een goede afloop!xDBen nu gevorderd tot vakje 53. Ik volg de korte route, kan daarna altijd nog de andere (leuke) prijsjes uit het wrak halen.

10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Phoe het is wel goed dat we de fansite hebben en dat er een mooi schema is gemaakt. Ik ben nu gekomen tot hokje 29, over een goed uur kan ik weer oogsten en dan kan ik weer een paar hokjes meenemen. De dieren die mij alleen gewassen uit de schuur kosten neem ik voor het gemak mee.

Ik heb hem helemaal compleet. Vanwaar de vraag?
    En eh super bedankt voor je reken en tekenwerk :D Fijn dat ze de vakjes in het spel ook wel even hadden mogen nummeren, dat zou het een stuk makkelijker maken namelijk.

blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  11. miekje9

Ik zou er wel eentje kunnen halen voor iemand om hem compleet te maken.
    Genoeg cadeau tickets hier;)

12. tinus138

tinus138 Teller

Hier tm vakje 24 ,volgens mij flinke tegenstroom in t water,het wil gewoon niet vlotten:wuerg:Volg de korte route maar het wil gewoon niet.

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben nu bij nr 48, hou mijn voortgang op een apart papiertje bij anders raak ik het spoor bijster:wuerg:

eevee60, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. Muoike-Tet

Muoike-Tet Forumleerling

Moet er nog twee het visvriendje en schoonmaak team

15. -Coco1968-

Dan gaan we gelijk op. Ondertussen lever ik rustig gewassen en boomvruchten voor de andere prijzen. Ik lever alleen geen extra visvoer zolang ik niet de wolkenrij met sieritems heb.

16. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo hier nu aan wormen 342 en gewas 6875. xD

Om 9 uur kan ik nog 1x oogsten en dan spring ik het wrak in, op zoek naar mooie schatten. Ben benieuwd wie ik allemaal onderweg tegenkom in het wrak. xD

.babouska., Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. miekje9

Duikt gauw weg achter koraalrif:music:
    Zwemmend schaapje gaat niet goed komen ; Legt zwemvleugeltjes klaar

18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Alle lange haren eraf, dus kan zo plof het wrak in. Ik heb 4 x flippers. :wuerg:

19. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik sta nu voor vakje 89 maar het is wachten op DI...van de gewassen heb ik nog 5610 en over 2.5 uur komen er daar weer 4590 stuks van bij. Dan heb ik toch 4 oogsten met 100% oogst binnen gehaald en dat is wel erg fijn :)

Borkie, blackscorpion64, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. miekje9

Kijk dat noem ik nou echt valsspelen dan zwem je 2 keer zo snel,,.....:mad:
    Zo kan ik je dus niet bijhouden:cry:

eevee60, Borkie, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.