Praatgroep Zomers Scheepswrak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    HIEPERDEPIEP 186 drops
     
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    158 en 159 en 165 drops.
     
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    132 aaswompjes niet slecht.

    He buuf je hebt het beter gedaan als ik en ik was al blij met mijn 132 drops. :oops:
     
  4. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Hier maar 190 aaswormen en iets later begonnen en iedereen die mee doet veel succes
     
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik moet zeggen, dat ik eigenlijk weinig van dit event snap. Ik weet niet welke velden ik wel en welke velden ik beter kan overslaan. en moet ik ze allemaal doen? Of heb je dan veel te veel gewassen en dropitems nodig?
    Meestal wordt het me wel duidelijk als ik met het event start en als ik de tips heb gelezen in dit forum. Maar ik kan er nu de fut niet voor opbrengen, ik voel me ziek zwak en (letterlijk) misselijk. Ik doe een poging om dit event af te ronden, maar vooralsnog op halve kracht. Morgen misschien beter!
     
  6. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Corrieveen lees berichtje 32 van Miekje even als het gaat dan heb je de kortste weg.
    Sterkte en beterschap.
    Groetjes, Susan
     
    Borkie, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Ik had maar 196 aaswormpjes en Corrieveen beterschap en iedereen veel succes die mee doen
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier 185 wormenxD
     
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Hier 171 aaswormen. Niet slecht als ik zo lees. o_Ok ik ben een uurtje te laat begonnen.
     
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    o_Ooow, opa is Howie Donut vergeten te gebruiken bij het oogsten.
    Tja, ouderdom komt met gebreken zullen we maar zeggen xD
     
    rikmark, Borkie, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Hallo Susan, bedankt voor je tip, maar.... ik heb er naar gekeken en het wordt me nog steeds niet duidelijk. Al die getalletjes, kleurtjes... ik kan er geen chocola van maken. Ik den k dat ik maar gewoon wat ga aanrommelen. Ik zie wel hoe ver ik kom, of niet kom natuurlijk:)
     
  12. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb ook de kortste weg uitgeprint, lekker makkelijk. eerst de staak met de items en dan zeker de couponnen, verder zie ik wel wat ik nog tegenkom en wil hebben. Het ziet er in ieder geval weer erg leuk uit.
     
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    hier heb je echt een route dat je kan volgen het zijn de vakjes die in het vet zijn omkaderd
    succes corrieveen en hopelijk voel je vlug beter!
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/zomers-scheepswrak-event-2016.22178/#post-354103
     
    Borkie, eevee60, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. hihi64

    hihi64 Gelegenheidsauteur

    ja , te veel denk werk ,:mad:
    en ben nog te ziek om echt na te denken;
    ik zal gewoon verder spelen en die vis laten zwemmen:cry:
    het is wel verlof en de zon is er eindelijk dus ik ga van de zon genieten :p
     
    Borkie, -matthias1952- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zou lekker eventgewas gaan verbouwen (alle akkers behalve regenwoud) en drops verzamelen (ook alle akkers behalve regenwoud).
    Hopelijk voel je je snel wat beter, en dan kan je het nog eens bekijken. Het is niet heel ingewikkeld, maar kan me voorstellen dat al die kleurtjes je nu een beetje duizelen.
     
    Borkie, eevee60, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt de coupons meenemen zonder extra visvoer te gebruiken. Daarvoor moet je bij 113 naar 114 gaan, bij 115 heb je dan een coupon. Met 121,125 zit je dan weer op de oude route. Je komt dan niet langs 122, maar kunt wel de sleutel van 171 pakken zonder extra visvoer. De andere coupons zitten in 150 en daar kom je langs.
     
    rikmark, Borkie, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Super!! Bedankt voor de tip, ik heb het genoteerd!!:inlove::inlove:
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo, hier staat alles klaar. xD

    Zwemvliesjes 4x, brilletje 1x, snorkeltje 1x enz. Op naar nr 75 de schone zeemeermin. Onderweg pik ik gewoon alles wat ik leuk vind mee. Jammer dat de schone zeemeermin zo ver staat op nr 75, een lange weg te gaan door het wrakkie. xD

    Eerst maar zaaien en oogsten en di binnen gaan halen.

    Veel succes en speelplezier. :music:

    update: Het zaai werk is begonnen en kreeg 132 wormen.
     
    Laatste bewerkt: 15 Juli 2016
    .babouska., daisy17858, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier begonnen met 156 di,viel me eigenlijk een beetje tegen met anjers stallen en bomen erop.Maar we zullen zien waar we uitkomen.
     
    Borkie, Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Als ik die open zie ik als laatste event fruitmarkt, geen scheepswrak:wuerg:

    Hier hetzelfde kan hem ook niet vinden
     
    Laatst bewerkt door moderator: 15 Juli 2016
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.