Praatgroep Zomers Scheepswrak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Hier helaas de wolkenrij niet kunnen halen. Had nog twee visvoer moeten hebben om het te halen. Te weinig gewas helaas. Vier uurs gewas zijn zeer onhandig voor de werkend persoon (of in ieder geval voor mij). Geen moment op de dag dat ik drie uur tijd heb om te oogsten. Maar goed, we gaan lekker verder.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    snif.. ik heb niks gehaald niet een item ik kwam maar tot 14% maarja ik had pc problemen
    het scherm kleurde steeds raar en het bleek aan een kapotte dvi kabel te liggen pf
    volgende keer beter
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beetje jammer van mij zelf. Moest werken en was van plan om op werk nog even 5 min er achter te gaan zitten en mijn laatste 5 visvoer in te leveren, wilde eigenlijk nog een extra sieritem binnen halen. Op werk een beetje hectiek en daarom kon ik pas na 14uur op het spel. Gelukkig kon ik volle maan nog wel even oogsten en weer vol zetten.

    De staak was al binnen en ook al wat extra bomen, SV en een sieritem. Dus heel erg is het niet, maar wel jammer omdat het gewoon klaar stond.
     
    astrid1960, -mikmak- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. steventje

    steventje Forumleerling

    vind spijtig dat ze dat ni langer doen zo dat andere spelers ook eens op wat meer tijd het spel kunnen spelen.
    hier is dat rap rap om er te geraken. en dan heb je niks meer van Event. dan is leeg
    heel goed bezig hoor. dit vond ik nu ook erg tof. en met zo warm weer Zomers Scheepswrak spelen.
    had maar 14 prosent halen
     
  5. riamariska

    riamariska Junior expert

    Het lukte me niet om de juiste weg te volgen iedere keer moest ik toch het vrijspelen en inderdaad heb ik 75 % alles vrijgespeeld wat je vrij kon maken. Ik heb het denk ik verkeerd begrepen wegens druk druk druk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.