Praatgroep Zomers Scheepswrak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeterS**

PeterS** Forumleerling

Knap gedaan !! Proficiat !!
    Ik ben vanavond bij de wolkenrij en ga dan kijken wat ik nog aan extra's kan meepakken. Heb jij een speciaal trucje om al die DI bij elkaar te krijgen? Ik gebruik 4 Howie's en regelmatig een aantal extra procent kans op DI uit wolkenrijen, 's-nachts rozen inzaaien.
    Moet om alles weg te spelen nog 709 aaswormen. Dat gaat dus niet lukken.
    Het belangrijkste heb ik starks. De wolkenrij!

Miekje en Ron,
    Hartelijk dank voor het duidelijke schema! Heb er heel veel aan gehad!

Laatst bewerkt door moderator: 20 Juli 2016
    Borkie, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  2. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Jeetje dubbel :eek: hoe krijg je dat voor elkaar ??? Ik heb ze niet eens enkel :oops:.

Borkie, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. riekje111

riekje111 Forumkenner

Wat doe ik fout dat ik zo weinig d.i. krijg???
    Zo haal ik de eindstreep niet.... ajb geef me raad
    vast bedankt, riekje111 :)

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Voor iedereen die het heeft gehaald mijn felicitaties! Op mijn akkers blijven de wormen maar in de grond zitten. Ik wou dat er net zoveel in de grond zaten als in mijn eigen gazon. Dus ....... mocht je d.i. overhebben.

Borkie, blackscorpion64 en riekje111 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik weet niet wat je doet.
    Gebruik je comfortvelden (niet gunstig voor drops)?
    Zet je 's nachts een lang gewas op de akkers?
    Heb je je bekers ingeleverd in de boom der wijsheid? En hoe hoog staan die?
    o_Ogst je direct als je gewassen klaar zijn?
    En volg je wel de beste route dit event? Je hoeft lang niet alle zeewier te openen.
    Ik heb 81% geopend en daarmee alle extra prijzen incl. bonestaak binnen. Alleen heb ik het visvriendje laten zitten, die gaat toch niet op de akker.

6. riekje111

riekje111 Forumkenner

Bedankt voor je antwoord
    Ik heb 24 van de 30 bekers staan en 'snachts zaai ik lang gewas.
    Ik zit nu op 50% omdat ik helaas in het begin niet de juiste route heb genomen.
    Deze laatste 2 events vind ik haast niet op een normale manier te voltooien helaas....weet ook niet of ik er volgende x aan meedoe als dat zo doorgaat.
    Fijne avond, riekje111

7. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

nog 234 drops.....:wuerg: volgens mij is het aas potje leeg

Borkie, blackscorpion64 en knoepertje vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik denk dat je goed bezig bent dan.
    Ik lees wel vaak hier dat men rozen zaait (gunstig als je de bonestaakrij hebt voor snellere bloemen, en veredelingen). Mijn ervaring is, dat bijvoorbeeld hazelnoten een stuk meer drops geven in de nacht. Hazelnoten duren een stuk langer, maar ik kan toch niet direct oogsten bij het opstaan, dus dit werkt voor mij prima.

Als je dit event alles wilt halen (dus 100%), heb je echt hulpmiddelen nodig, als je de bekers nog niet op 30% hebt staan en je geen extra hulp hebt van howie donuts.

Maar je kunt er bij dit event heel goed voor kiezen om de kadootjes eruit te halen, die jij interessant vindt. Dus bijvoorbeeld een complete bonestaakrij met de 3 bijbehorende sieritems, en dan nog eens kijken wat verder haalbaar is. Ik denk dat het dan ook veel leuker is, als je de lat niet te hoog legt, en het dan meevalt wat je kunt halen.

En ik vergat net nog te zeggen, dat de voorbereiding voor een event ook heel belangrijk is. Mij bevalt het uitstekend om de dag ervoor bomen van 20 uur op alle akkers te zetten. Die geven meteen heel veel drops bij de start. Daarna wel direct die bomen van de akker af, ze duren te lang om tijdens een event op de akker te hebben staan. Zorg dan wel dat bij aanvang van een event die bomen klaar zijn om te oogsten.

Laatste bewerkt: 20 Juli 2016
    Borkie, blackscorpion64, hildemarc en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

ik ben helaas laat begonnen met dit event omdat ik pc problemen had en het is nu eindelijk opgelost dus ik ga nu gewoon maar proberen te kijken hoever ik kom

Borkie, blackscorpion64, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. riekje111

riekje111 Forumkenner

zal de volgende x aan je bomen tip denken wie weet helpt het mij ook :)

Borkie, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Als ik vandaag nog 2 visvoer kan maken (moet te doen zijn) dan kan ik nog wat SV binnen halen en nog 2 sleutels. Door een fout van mij zelf heb ik al 1 sieritem vrij staan, maa geen sleutel dus kon hem niet binnen halen.
    Heb er niet heel veel meer instaan wat haalbaar is. Nog een uurtje en dan weet ik ook wat mijn bomen en stallen hebben gedaan, hoop zo op een das.

Borkie, blackscorpion64, hildemarc en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo gauw ik de drops heb kan ik nog 2 visvoer maken. Daarna heb ik nog 2 sieritems in het veld staan en de turbomest en sterretjes. Verder heb ik dan alle prijzen binnen. Nog wel 40 zeewier te gaan als ik de 100% wil halen, maar daar ga ik me dus niet druk om maken.

Borkie, blackscorpion64, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

stallen oogsten..geen drops....bomen oogsten...geen drops..:wuerg:

edit: 4 velden geoogst...kan 1 visvoer maken

Laatste bewerkt: 20 Juli 2016
  14. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

100%, heeft iemand dit wel gehaald :wuerg:?

Borkie vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, spelboyke. En uit mijn hoofd maandagavond al.

16. jopie

jopie Forumkenner

100%, heeft iemand dit wel gehaald

ja, ik heb het ook maandag gehaald

Borkie, Nella58, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. pino460

pino460 Forum-hertog

Ik ben tot nu toe 88% gekomen de rest van het zeewier mogen de zeekoeien opvreten hebben die ook wat kunnen ze een feestje
    bouwen met zijn allenxD

Borkie, blackscorpion64 en -mikmak- vinden dit leuk.
  18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Jippie, ik heb de bonenstaak gehaald met alle sieritems. xD Daarna even goed wezen snorkelen voor de laatste prijsjes. 2 sterretjes, supervoer en 2 stekjes. :music:

Daarnaast kreeg ik op Baha een flamingomeer. :inlove: Die had ik nog niet.

Nu eerst zeewier verwijderen, ben helemaal groen. xD

Iedereen gefeliciteerd die het gehaald heeft en alle zeewierzwemmers nog veel succes.xD

hildemarc, BoswachterAtusia, Borkie en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik kon je geen di sturen, je had al het maximale aantal gehad, helaas ben ik morgen niet op tijd thuis om er een te sturen. Succes!

Uit de stallen en stekjes: cashewboom :inlove: en roze paard :inlove:. Verder niets bijzonders. Helaas geen das of otter :cry:.

Borkie, blackscorpion64 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  20. steventje

steventje Forumleerling

Helaas niet heel ver geraakt en wou nog verder doen maar had geen benul van tijd.
    Waar staat die tijd trouwens ?

Borkie, blackscorpion64 en matthi2806 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.