Praatgroep Zomers Scheepswrak

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinus138

tinus138 Teller

Hier is er nog 1 aan het stuntelen(verdrinken) ben al 2 x de verkeerde kant op gegaan,sta nu voor vakje 145:wuerg:Mis echt de nummertjes in het event zelf:oops:

Borkie, blackscorpion64, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

Buurtje zo ken ik je weer opgeven staat toch niet in jou woordenboek
    hier nog 18 te gaan

Borkie, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Blij te lezen dat ik niet de enige ben. Pfff. Wel sneu voor jou. Heel veel succes nog. Hier inmiddels de wolkerij gehaald.

Sorenza opgeven is voor mij ook niets. Dus blij dat ik het gehaald heb

Borkie, blackscorpion64, hildemarc en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

je hoeft die niet te lezen, maar je mag blij zijn dat er fansite's zijn.

Borkie, blackscorpion64, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Er zitten maar liefst 8 knechtencoupons van 12 uur in vakje 150. Dat is al best ver in het event, dus ik weet niet of dit haalbaar is voor je. Maar dan zou je voor een volgend event wel lekker royaal met knechten kunnen werken, als je dit event zover kunt komen.

Borkie, ansimon, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. FarmerBroek62

FarmerBroek62 Forumleerling

Even off-topic:

-Coco1968- Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! :music:

7. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier is het gewas binnen maar helaas de DI op. Maar ben nu toe aan vakje 170. Wolk is zeker haalbaar daarna rustig rondzwemmen om te kijken wat er nog voor leuks onder water te vinden is.
    Super bedankt voor de plattegrond en korte route dat heeft dit event een stuk makkelijker gemaakt.

8. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik kom 25 boekweit tekort om nog het laatste visvoer te maken voor de gouden bananen. gauw 10 grote velden opgezet. Alles binnen wat ik wilde. De stekjes en de stallen staan erop, ben benieuwd. Ik moet nog steeds de otter en de das en nog een heleboel nieuwe bomen :wuerg:. Hopelijk heb ik dit keer geluk.
    Vrijdag gaat de farm sluiten. Vakantie!!!:inlove:

Borkie, blackscorpion64, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. kwakkelaar

kwakkelaar Forumbeginner

Niet mee eens dus. BP moet gewoon duidelijker zijn in de vooraankondigingen. Hoeveel berichten zie je hier niet van spelers die het niet halen. Zet erbij moeilijk en dan kan men direct voor zichzelf bepalen of je al of niet wilt spelen zonder daarvoor dingen op te offeren en het aan het einde van het liedje toch niet te halen. Een fansite lezen hoeft dan in ieder geval niet meer. Wanneer je dan toch wilt spelen is dat een beslissing die jezelf hebt genomen en niet een die je is aangepraat omdat het volgens de fansite's allemaal zo gemakkelijk is.

blackscorpion64, annigjen en sanne1000 vinden dit leuk.
  10. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Die nummertjes zou inderdaad handig geweest zijn. Maar ik ben al bij 170 zonder te verdrinken. Moet nog wel even nr126 gaan scoren om alle items te hebben, maar dat moet wel goed komen als de wormpjes zich laten zien. Ik vind dit een leuk event, maar ik denk voor mezelf dat met deze doolhof constructie de grens van ingewikkelde events wel gehaald is. Het moet niet moelijker worden, want dan haak ik af omdat ik er echt niets meer van snap. Nu overleef ik hoofdzakelijk dank zij de fanpagina en in het bijzonder Miekje9.

Borkie, blackscorpion64 en annigjen vinden dit leuk.
  11. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Je kan ook even goed de FAQ lezen, staat immers de route en er staat bij hoeveel visvoer je nodig hebt
    Kwestie van lezen, kan je zelf bepalen of je het kan halen, je tijd, knechten ,wac , je level enz...
    Fansite is hulpmiddel, waar ik en vele met mij erg blij zijn

Borkie, blackscorpion64, -mikmak- en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Niets van aantrekken Miekje9. Ik had de route van de f.a.q. bekeken en toen daar kleine aanpassing voor mezelf in gemaakt en toen dagje later op de fan site gekeken (precies zelfde route als mijn aangepastte) en zondag mijn vader die verkeerd bezig was ook naar fan site verwezen :) en als anderen dat teveel moeite vinden tja denk eerder dat het voor jou meer moeite is om het zo mooi en duidelijk mogelijk op de fan site te krijgen (wij hoeven dan alleen nog maar te spieken)

Borkie, blackscorpion64, hildemarc en 10 anderen vinden dit leuk.
  13. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Iedereen kan alle gegevens die nodig zijn van FAQ afhalen. Het enige probleem daarmee is dat je er zelf meer tijd in moet steken om uit te vogelen wat je nodig hebt en welke route je het beste kunt nemen. Om mensen aan te vallen die hun uiterste best doen (in hun eigen tijd) om het voor de rest makkelijker te maken, vind ik jammer. Daar kun je alleen maar dankbaar voor zijn. Ik moet zeggen dat ik vroeger lang zat te puzzelen om uit te zoeken hoe een event in elkaar stak, maar ik kwam er wel uit. Nu ben ik daar te lui voor:p en laat ik al het puzzelwerk over aan miekje9 ;). Voor mij veel makkelijker en ben ik heel dankbaar voor alle moeite.

14. hihi64

hihi64 Gelegenheidsauteur

gewoon een keer niet mee doen en :D bij het lezen van het geknoei bij deze zwem partij;
    ik start gewoon en met zaaien en kijk wat ik er mee kan doen, soms doe ik maar 1of 2stappen en andere keren ga ik vlot tot bijna het einde en ben ik al blij dat ik wat extra's heb (stallen of bomen),
    wat een ander doet of hoe ,dat is niet belangrijk voor mij (ik lees wel coco zijn handige tips waarvoor dank)

Borkie, blackscorpion64, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik voel me nu toch echt direct aangevallen
    Hier ben ik niet van gediend.
    Er staat heel duidelijk op de fansite dat je moet kijken wat je wel en niet kan doen
    En nergens dat het makkelijk is.
    Je moet nu toch echt beter leren lezen

Borkie, blackscorpion64, hildemarc en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Wat miekje9 doet verdient alleen maar enorm veel respect en dankbaarheid.

17. Leo.netten

Leo.netten Teller

Kwakkie volgens mij kom je nog niet lang op het forum maar je weet alles al. Dan zou je ook moeten weten dat miekje en ron schoof dit in hun vrije tijd belangeloos doen. Erg veel mensen zijn daar blij mee waaronder ik ook hoor, ik ken miekje al een tijdje van de oude chat en ze is altijd geduldig en bereid om iets wel 10 maal uit te leggen. Ik zou zeggen richt je kritiek op BP maar laat de fansite er buiten die maken de regels niet. O nog een opmerking je kan wel kritiek op BP hebben maar niet op de mod. dat noemen ze fatsoen.

Borkie, eevee60, blackscorpion64 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ik ben afgehaakt. al dat gepuzzel om een event te winnen? nee pas ik voor moet een spel blijven maar het word steeds ingewikkelder. als je even te kluts kwijt bent in dit event ben je het haasje. bovendien is het prachtig weer dus ben liever buiten dan dat ik hier op zit kan je de hele winter nog doen.veel geluk allemaal met het event

19. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb op de bahama nog het event gewas staan. Vanavond die er ook weer op de farm op. Ik ben er nu wel achter dat door mijn gestuntel ik al ver ben gekomen. Hoef niet meer zoveel om hem af te ronden. Dat is dan weer een voordeel

Borkie, eevee60, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik ben helemaal niet afgehaakt...ik doe niet meexD

Ben het met vorige schrijvers eens , het is wel de taak van BP zelf om er voor te zorgen dat een ieder een event kan spelen..
    en dat er een goede uitleg FAQ bij hoort er zijn...
    Het kan naar mijn mening-.-niet zo zijn dat men *verplicht* is om een andere site ofte wel fansite moet bezoeken om een event te kunnen spelen...Dat die site er is das heel fijn...voor degene die hem willen gebruiken...

Maar dan nog hoort BP hier zelf in te voorzien..Dit event is als Medium aangekondigd en dat is het absoluut niet..
    Ik speel het spelletje graag, maar van een eenvoudig boerderij spel ist onderhand een spel geworden waar je hogere wiskunde voor gestudeerd moet hebben ....

Ik heb ook niemand hier een ander zien aanvallen....Dus je aangevallen voelen is niet nodig...
    Alleen degene die niet positief zijn worden vaak aangevallen..
    En dat vind ik ook jammer...het hoort erbij dat spelers positief en negatief kunnen reageren..bij events en nieuwe dingen of veranderingen in het spel...

Juist door die mix van meningen kan BP hopelijk betere events in elkaar zetten...
    en daar heeft iedereen dan weer wat aan...8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.