Praatgroep Zomerpicknick! (eventquest)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik denk dat je beter even een berichtje kunt doen naar support.
     
    dutchboy, Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    De printscreen dus maken...
    Dan naar je afbeelingen programma ..bij de meeste is dat Paint...daar staat links bovenin PLAKKEN...daar op klikken en opslaan in afbeeldingen...
    Dan ga je naar een upload site...Ik gebruik altijd Imgur ...maar er zijn meerdere sites ..dus kies degene die je wilt of makkelijk vind..
    Daar je afbeelding van je zaaimenu uploaden...Als tie klaar is met je muis op klikken ...
    Dan komt daar een menu met van allerlei keuzes...Kies de keuze of optie Adres van Afbeelding opslaan en klik daarop met je rechtermuisklik...
    Dan ga je naar het forum...en ga dan zoals altijd posten..maar klik dan het icoontje uit de bovenste rij ..de soort van envelop
    Daar in het vakje je muis klik plakken....
    Hoop dat je het zo snapt:)

    Het kan ook zijn dat je ff ccleaner moet doen...dan komt meestal alles terug wat je kwijt was...
    succes:)
     
    sproetje06, dutchboy, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    202 picknickmanden, mooie start. Alleen er niet op tijd aan gedacht om de comfortvelden te vervangen door gewone... dus nog wel wat wachten tot de eventgewassen een eerste keer klaar zijn.
     
    dutchboy, Borkie, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik doe ook niet mijn best hoor! xD Ik ben al blijven steken bij de mandjes, heerlijk hoor dat stokbrood met gerookte paling. :music:Mij zie je en hoor je niet meer vanavond. xD
     
    dutchboy, knoepertje, beereekhoorn en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    *kwijl kwijl*
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kom gauw, dan bewaar ik wat voor jou. :music:
     
    dutchboy, knoepertje, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Rent naar schaapje en smikkelt mee van de palingxD

    *burpje*
     
  8. picon001

    picon001 Forumleerling

    Hallo HofvanDromen, ik probeer het :[​IMG]
     
    Sintra98, dutchboy, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    [​IMG]

    Hihi heb hem ff voor je neer gezet...nu ff kijken of ik ken vergroten...
    Zie ook geen pijltje...Hmmm heel vreemd...
    denk dat je beste even een berichtje naar support kan doen...
    Niet vergeten je ID nummer van je boerderij op te schrijven..
     
    Sintra98, dutchboy, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. picon001

    picon001 Forumleerling

    Dankjewel HofvanDromen, ik heb zonet een bericht naar support gestuurd, hopelijk kunnen ze het snel oplossen. Ik wil namelijk deze nacht geen eventgewassen gaan verbouwen... En ik ben dus niet gek ;)
     
    Sintra98, dutchboy, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum


    Ik ben zo te zien een half uur later dan jij vertrokken. Ik heb 160 picknickmandjes binnengehaald maar dat komt doordat ik voor bedtijd nog wat wortelen heb bijgemaakt en daardoor ook nog wat bomen zijn geoogst.

    Maar wacht eens..... wat zie ik daar?

    Het is schaapje. :D Nou dat ziet er inderdaad erg lekker uit. Ik blijf vanavond wel bij jou. Ik hoop dat er nog genoeg is. Kunnen we er gelijk een gezellige avond van maken en wie weet wie er nog bij komen zitten. ;)
     
    dutchboy, Daxter1966, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gezellie hoor. Er is genoeg. Zojuist weer wat mandjes gescoord. xD We blijven gewoon lekker zitten en door eten. De rest komt vanzelf wel een keertje. xD
     
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dan kom ik er ook bij met zelf gemaakte worteltaart :inlove:
     
    dutchboy, knoepertje, Daxter1966 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Gezellig dat je erbij ben komen zitten. Die worteltaart die je hebt gemaakt is wel heel erg lekker. Ik zal eens kijken wat er in de mandjes zit die ik heb gekregen. Misschien zit er daar ook nog wel een leuke verrassing in.

    Eh, ik zie een vruchtensalade, versgeperste vruchtensap (even kijken welke..... dat is van granaatappel) en wacht ik zie ook nog een fles bloedsinaasappelsap, wraps met kip en wraps met zalm beiden wel belegd met sla en een soort van roomkaas en diverse soorten zoutstengels.
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gezien ik 6 blz achter loop, kan iemand mij een korte samenvatting geven of vertellen in welke post ik die kan vinden?

    Heb dankzij hulp (zit nu pas achter het spel) inmiddels al wel 203 DI binnen en bijna 500 van de 3uurs gewassen en 350 van die andere :) Dank lieve hulp :music:
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh nee hoor, ik ga nooit meer weg met al dat lekkers. :music:

    Nu alle velden met comfort liggen en 263 :Dpicknickmandjes. Zo nu neem ik eerst nog wat lekkers en zie morgenavond de score wel weer. Ik moet nu even oppassen want mag niet te snel gaan van miekje9. 8) xD
     
  17. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik merkte het volgende, als je je cursor op het akkertje zet, dan zie je geen pijltje. Als je dan op het akkertje klikt (waardoor anders het hele keuzemenu aan zaad uitklapte), dan zie je wel dat pijltje
     
    dutchboy, Borkie, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Over een uurtje weer 5 velden oogsten
    Stand momenteel 322 DI en nog een halve worteltaart over :music:
    Is er nog Paling over ;)
     
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Vanmorgen pas gezien dat er een event begon, dus geen voorbereidingen gedaan...ik had nog wel de auto-bomenoogst uit gezet.
    Stand tot nu toe 241 DI, 3990 opaalbasilicum en 1060 bieslook.
    Voor de nacht staat er bieslook op, aangezien ik toch slecht slaap en naar alle waarschijnlijkheid dus vannacht wel kan oogsten.
     
    sproetje06, dutchboy, knoepertje en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.