Praatgroep Zomerkalender / Schelpenschatten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat kan. De laatste 2 van de vorige rij kon je gisteren al doen. Dus gisteren kon je er 3 doen, maar wie dat niet heeft gedaan kan dat vandaag doen.
     
  2. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Geniet iedereen ook zo van dat overzicht wat je deze maand al aan extra cadeaus hebt gekregen?? ik vind het net of dat ik elke dag een beetje jarig ben :)
     
    annigjen, farmermikkie, owl. en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    vreemd ik heb nu 2 van de onderste rij ???? dat van 3 open maken wist ik niet ...jammer ik moest er 1 kopen nr, 1 aan het begin van de laatste rij .....
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er is iedere dag 1 schelp die je kunt openen. En aan het eind van iedere rij zit 1 en de laatste 2 rijen 2 extra schelpen die je tot het eind kunt bewaren. Jammer wanneer je de gewone schelp niet hebt opengemaakt door de extra schelpen. Maar die zien er toch echt wel extra uit.
     
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Dat is inderdaad wel zo, maar alleen als je erop bedacht bent denk ik. Want ook mij was het in eerste instantie niet opgevallen. Toevallig las ik gisteravond de opmerking van mikmak in dit draadje. Toen heb ik (gelukkig nog op tijd):oops: de extra schelpen open gemaakt. Hoefde dus geen extra tg eraan te spenderen.
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De extra schelpen (de blauwe/turquoise) kan je openmaken op een dag, dat het jou uitkomt. Daar hoef je geen TG voor te betalen. (Voorwaarde is dat je de zandkleurige op dezelfde rij allemaal hebt geopend, eventueel met TG.)
    De zandkleurige moet je op de dag zelf openmaken, anders zijn ze alleen voor TG te openen.
     
  7. klakje

    klakje Oudgediende

    zouden er nog gouden bananen uit de schelpen komen???? vandaag wel en gewild cadeau voor mij
     
  8. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Tjee, wat gaat een maand toch snel.
    Zojuist de laatste 3 vakjes van de schelpenkalender geopend.

    BP, bedankt voor de mooie kadootjes, het was elke dag weer leuk om
    een schelp of meerdere schelpen te openen xD
     
    katbla vindt dit leuk.
  9. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Jammer dat het al weer is afgelopen. Ik vind het altijd heel leuk wanneer er zo'n kalender is:inlove:

    Ik ga nog even speciaal genieten van alle mooie cadeaus die we gekregen hebben deze maand. Het is helemaal top:D
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Was weer errug leuk om elke dag een kadootje uit te pakken :inlove: Thx!
     
    hildemarc en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Wat een verwennerij was het weer de afgelopen maand. Allemaal weer leuke mooie kado's gekregen. Bedankt BP, was weer Super
     
    jannyveurink, hildemarc en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Helaas de kalender is weer leeg .Het waren weer super verassingen:inlove:.Bedankt BP:)
     
    hildemarc vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het was weer heel leuk, de kadootjeskalender.
    Fijne prijzen, wel elke dag opletten dat ik het niet vergat, maar gelukkig alles zonder TG kunnen openen.
    Bedankt BP!
     
    hildemarc vindt dit leuk.
  14. tinus138

    tinus138 Teller

    o_Ok ik wil BP langs deze weg bedanken voor alle mooie cadeau"s uit de schelpenkalender. :)
     
  15. HendrikJandeTuinman

    HendrikJandeTuinman Gevorderde

  16. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    Mooie cadeautjes, dank je wel Bp
     
  17. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Geweldige cadeaus! Ik ben super blij met de kalenders die we krijgen:D
     
    beereekhoorn vindt dit leuk.
  18. jannyveurink

    jannyveurink Forumleerling


    helemaal mee eens :D:inlove:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.