Praatgroep Zomerkalender / Schelpenschatten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bart127

    bart127 Gelegenheidsauteur

    hallo mensen kan ik ergens de beloningen vinden die al zijn vergeven? Ik moet 3 en 4 nog met tulpenguldens open maken om de schelp van die week te krijgen en ik weet niet of het de moeite is. Heb niet zo heel veel tulpenguldens. Gisteren ben ik het vergeten te doen dus wil die schelp eigenlijk dan nog wel open? groetjes bart127
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    3 was 8 tiki raadselbomen ´skellig´ en 4 was 300 ep x je level. Voor de eindbeloningen moeten ze wel allemaal open zijn.
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is wel de moeite waard om te openen voor TG. De bomen waren hier erg mooi en zoals Enk al zegt krijg je pas de eindbeloningen als je alles open hebt gespeeld.
     
  4. bart127

    bart127 Gelegenheidsauteur

    bedankt ik heb ze geopend!
     
  5. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    hoi hoi
    ook ik vraag me af wat de eerste 6 kadoos waren, ook omdat ik wil weten of het de TG waard is

    zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de eerste 6 voor mij op een rijtje te zetten?
    alvast ontzettend bedankt voor de moeite

    Groetjes, Wendie
     
  6. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

     
  7. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    dank je wel
    de knechtencouponnen had ik graag gewild maar om dan nou eerst de rest te moeten openen, is me teveel TG
     
  8. voesje

    voesje Oudgediende

    Jeah! Super blij met deze tip. Gelijk geïnstalleerd op mijn telefoon.....Nu kan ik eindelijk met de lunch mijn boerderijtje in de gaten houden.
     
    BoerAnnelies en -mikmak- vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Om de knechtencoupon te openen, hoef je alleen het 6e vakje te openen voor TG. De rest kan dicht blijven.
    Om de speciale schelp helemaal rechts op de rij te openen, moet je wel de eerste 6 op de bovenste rij geopend hebben. Dan kan je de speciale schelp 'gratis' openen, en krijg je het sieritem. Dit kan je ook op een later moment nog doen, zolang de kalender er nog is.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  10. -jack931-

    -jack931- Forumbeginner

    Hallo allemaal,
    Begrijp ik het goed dat de EXTRA schelp niet gelijk geopend hoeft te worden, maar dat dit ook later in de maand kan!!!
    Kan iemand hier duidelijk op antwoorden s.v.p.!!
    Groetjes -jack931-
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De extra prijzen kun je openen tot en met de laatste dag van het event (1 juli).
    En natuurlijk zonder kosten, als je de voorliggende dagschelpen maar vrij hebt.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  12. -jack931-

    -jack931- Forumbeginner

    Ron,
    Hartelijk dank voor je antwoordt. Kan hier wel wat mee!!!
    -jack931-
     
  13. HendrikJandeTuinman

    HendrikJandeTuinman Gevorderde

    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De prijs van vandaag is een erg mooie, vooral voor de boeren die nog niet heel lang spelen, gaat het levelen wel een stukje sneller. Mits je natuurlijk tijd hebt.
     
  15. jannieke72

    jannieke72 Gelegenheidsauteur

    En ook ik ben vergeten om een schelp te openen. Nl die van gisteren. Kan iemand me vertellen of het de moeite waard is om deze te kopen?
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je er maar 1 niet geopend hebt is het de moeite, want anders kan je de extra schelpen ook niet openen. Gisteren kreeg je sterretjes trouwens.
     
  17. vinc05

    vinc05 Forum freak

    10 sterretjes om wel te zijn volgens mij dus de moeite waard of je moet veel sterren op voorraad hebben.
     
  18. jannieke72

    jannieke72 Gelegenheidsauteur

    Bedankt! ga het zeker openen, want ik heb nog niet zoveel sterretjes
     
  19. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Schelp 16 is weer een super cadeau xD
    En nu maar duimen.
    Bedankt BP.
     
  20. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Net geopend en ja hoor weer een royaal natuurlijk cadeau:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.