Praatgroep zomerkalender juli 2024

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door enk52, 28 Juni 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dan moet je eerst dag 13 openen.
    Met het pijltje naar rechts schuiven dan zie je hem goed , maar denk dat je die nu moet afkopen
    want die was van gister.
     
  2. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    Thnxs, ik zag vandaag dat ik dag 11 niet open had. Nu ik deze heb geopend kwam die extra idd vrij
     
  3. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Vakje 18 geopend en weer blijft het uitroepteken staan - wat mis ik nog?

    Edit: net gevonden, op het diertje op de groene glijbaan :)
     
    nientje1950 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hahha fijn dat hier te lezen ik kon het ook niet vinden maar door jou post hierboven nu dus wel.....dank je
     
  5. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Ik heb vakje 19 nu geopend maar het uitroepteken blijft opnieuw staan... :-( Het dier op de glijbaan heb ik al geopend.
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    er zit een cadeau op de strandstoel
     
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Dag 22 staat aangefeven al + dus gekocht dacht dat ik die vergeten was.
    Nou voor 12 TG wauw en was helemaal niet nodig het is morgen pas 22 juli
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Weet je zeker dat je gisteren dag 20 niet vergeten was? Deze staat vlak boven nr. 22 (20 luxe parfum).
     
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier het zelfde als bij vinc vakje 22 was al opgehaald (gisteren) en vandaag deed ik 21 maar bij mijn was het vak 22 gewoon open dus hoefde geen TG te gebruiken ik heb gisteren denk ik per ongeluk dat vakje geopend hoe dat kan geen idee want inderdaad het is vandaag 21 dus beetje gek.

    vakje 22 geeft 10 luxe parfum niet om jullie de lol weg te halen hoor maar om te laten zien dat 22 echt open is...;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Vakje 20 zit er vlak boven en die geeft 20 Luxe parfum. Die was dus echt van gister. Als je hem kan openen staat er geen nummer meer bij
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Bij mij stond vakje 20 vlak boven 22. Vakje 20 geeft de 10 luxe parfum en 22 staat bij mij nog als getal vermeld dus die zal morgen dan denk ik oplichten om te openen. Misschien ligt het aan de grootte (weergave) van het scherm van het apparaat dat je gebruikt. Bij een ander spel krijg ik met een kleinere scherm ook dingen kleiner te zien en iets minder dan wanneer ik dit op de computer doe.
     
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    nou ik wil niet gek doen hoor maar hier staat toch echt 22 direct naast de paarse glijbaan... bij die luxe parfum....en rechts ernaast een kist met % die was van vandaag dus 21 maakt verder niet uit maar snap de verwarring...of ik ben wel heel erg scheel...xD of misschien staat staat direct onder die luxe parfum wel een ander kadootje en kun je het verschil niet zien omdat het dicht op elkaar zit we gaan t zien morgen :p
     
  13. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    die luxe parfum is van nr. 20 en die kist met % van nr.21.... nummer 22 kan morgen pas geopend worden.
     
  14. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Als het nummertje nog zichtbaar is moet je hem nog openen. Die 22 kan je dus morgen openen, dan verdwijnt het nummer
     
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Nummer 20 is de 20x luxe parfum, nummer 21 is rechtsboven de kist vol verbeteringen en nummer 22 ligt net links onder nummer 20.

    [​IMG]
     
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    om de verwarring compleet te maken hahahahha maar dank je borkie....ik zie het
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. harriejose

    harriejose Forum freak

    Doe even met je muis over alle items, heb bij mij 2 dingen over het hoofd gezien, de grote papagaai en de opblaas flamingo.
     
  18. john-j

    john-j Forum-hertog

    Hoi ik heb vandaag 3 kunnen openen en bommel ook .maar het uitroepteken blijft staan .
    Iemand enig idee.
    Mvg john-j
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ben je toch ergens eentje vergeten denk ik.
    Op je muis drukken en dan gewoon alles aflopen.
    De laatste is een wonderkist.
     
  20. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    De laatste zit bij de kat in de ligstoel!