Praatgroep - Zomerdagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 10 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Katinka, heb je dan ook 98 drops van 98 halve veldjes? Ik wil namelijk proberen alvast een voorraadje op te bouwen voor de laatste quest van het volgende weekend. Dan vragen ze nog meer drops....
     
  2. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Nee, 63 drops van 88 halve velden (ik heb ook nog wat bomen staan). Dus krokussen zijn waarschijnlijk beter...
     
  3. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Dank voor je reactie. Ik had inderdaad ongeveer dezelfde oogst. Misschien moet ik dan maar krokussen gaan veredelen. Voor de rozen heb ik waterliefde.
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hoe zit iedereen met dit event? Zijn er ook mensen die muntjes overhebben?

    Ik wil eigenlijk een 2de staak nemen, maar kom nu nog 17 muntjes te kort voor de volledige staak. Die 17 muntjes ga ik gezien de hoeveelheid DI we nodig hebben niet meer halen...
    Dus als iemand een sieritem voor mij kan halen van 20 muntjes ben ik heel blij!
     
  5. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    komt precies op 0 uit met de munten als je de 3 rijen wil halen + sticker.
    de supermarkt was al uitverkocht dus nog 672 kokoswater te behalen.
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat klopt maar de meeste boeren halen het niet om de 3 staken te halen.

    Vandaar mijn verzoek
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ging sowieso maar voor één rij en die heb ik nu binnen, en ik heb nog zes muntjes over. Als ik nog twee fases weet uit te spelen heb ik er twintig en dan koop ik dat item voor je. Ik ga dus mijn stinkende best doen, maar ik kan niet beloven dat het lukt :wuerg:xD
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je. Ik heb al een duifje gekregen van een boer die zeker een item voor mij over heeft. Dat is fijn dan kan ik staak 2 ook halen!
     
  9. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Ik had vorige week per ongeluk de verkeerde wolkenrij gekocht, heb nu de juiste wel binnen kunnen halen. Ik had vandaag geluk heb een 200% oogsten gewonnen in de molen, dus nu volop gebruik van maken en zien dat ik nog deco die maar 1 x kan worden gekocht binnen te krijgen , hoop dat het lukt.
     
  10. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Ik ga het ook niet halen en als iemand mij zou willen helpen aan 'beer en meloen' dan heb ik een staak compleet. Zou heel fijn zijn. Het is wel een heel lastige quest omdat de di ver achter blijven.:sleepy: Dank aan diegene die me willen helpen. :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 25 Juli 2021
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb op dit moment 71 muntjes en vanwege vakantie de hele farm vol staan met lange stallen, dus worden er ook niet meer. Als iemand een Beer en meloen voor me over heeft kan ik nog een 2e wolkenrij eruit halen. Anders kan ik mijn muntjes gebruiken om nog voor iemand anders er een sieritem uit te halen. Stuur me dan even een duifje met wat je wilt.
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Stuur mij maar berichtje met ruilevent heb ik beer en meloen voor je.

    Qeust helemaal afgerond 3 wolkenrijen compleet en heb zelfs de sticker ook maar
    gekocht.
     
    Laatste bewerkt: 25 Juli 2021
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Joechei, ik heb nog twintig muntjes bij elkaar weten te sprokkelen!

    Ik koop 'Oppassen Geblazen' voor je. Als jij mij dan even een duifje doet tegen dat het eerstkomende ruilevent begint?
     
  14. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Heel erg fijn, dank je wel en superblij en hou het ruilevent in de gaten en stuur je dan een duifje. :D
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  15. michaelwvd

    michaelwvd Forumbeginner

    Wie o wie heeft voor mij met een volgend ruilevent,
    heb dit event niet helemaal mee kunnen doen, door
    omstandigheden, blijven drijven en beer en meloen??
    Anders blijf ik weer naar een bijna lege wolk aankijken.
    Alvast bedankt als het mocht lukken.
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Stuur met volgend ruilevent maar duifje blijven drijven heb ik zeker voor je.
     
  17. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Alle 3 de wolkenrijen zijn compleet.
     
    -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Hier mis ik alleen Inktaanval. Ben 1x vergeten in te leveren en een paar x de laatste quest niet gehaald. Maar het valt me nog alles mee...........
     
    janniekwak, venus261256 en kakelot69 vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Stuur mij duifje met ruil dan heb ik inktaanval voor je.
     
  20. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    ik mis, snik,
    inktaanval
    en
    aan beide kanten spelen

    heb nu 14 muntje om iets te kopen maar helaas is dat niet voldoende
    één van de weekenden heb ik helaas eea gemist door omstandigheden:cry:

    bij ruilevent houd ik mij aanbevolen :music:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.