Praatgroep - Zoete Valentijnsdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kreeg ik vanmorgen 172 di's van me kwartakkers met anjers en welgeteld 2 choco bonus van me kwartakkers met kattenkruid -.-
    nu maar weer eventgewas op de woelige weide en zo maar eens het eerste spelletje gaan proberen.
     
    Laatste bewerkt: 15 Februari 2020
    jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  2. Corfrager

    Corfrager Regelmatige auteur

    De eerste wolkenrij is binnen. Ik liep eerst ook te klungelen, maar met de tip van Batsheba is het goed te doen (hou zelfs tijd over) en had vanmorgen 200 di uit hortensia.
     
    kakelot69, jolanda13, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik durf het bijna niet te zeggen omdat ik het vervelend vind voor de mensen waarbij het niet lukt.. Maar ik ben blij met de korte tijd, ik vond die lange tijd bij de taarten echt super vervelend. Ik heb het geluk dat ik wel een smartphone heb, ik maak een foto en maak ze na van de foto. Heb 1x een fout gemaakt dankzij de kat die mijn elleboog omhoog wiptexD. Ik hoop voor degenen waar het niet bij lukt dat de tijd langer gaat worden, aangepast gaat worden!

    Zit nu bij het laatste cadeau, de wolkenrij, 270 punten van de 650. DI lopen inderdaad heel erg achter bij gewas, afgelopen nacht langer gewas erop gezet, de dahlia's en daar kwamen 127 bonnen uit. Dus lang gewas loont :).
     
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Gisteravond jou methode uitgeprobeerd en het werkt perfect:inlove::inlove::inlove:.
    Thanks Batsheba
     
    kakelot69, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier is eerste wolkenrij binnen , heb nog genoeg gewas voor 40 keer
    spelen alleen geen di meer . dus wordt lang gewas plaatsen.
     
    kakelot69 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Het werkt hier ook, bedankt voor de tip.
     
    kakelot69, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Op dit moment moet ik nog 2 spelletjes voor de wolkenrij. Nog 37 drops nodig . Op de hoofdakker heb ik met 2 wolkenrijen en 2 alchemistenproducten verkort gewas staan .Op de woelige weide staat eventgewas moet daar ook nog wat van want loop gelijk op met eventgewas en drops. ik verwacht vanmiddag klaar te zijn met het eigen gedeelte.
     
    Rnsgbrs, kakelot69 en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    heb de wolkenrij binnen dankzij een paar oogstbonussen en lang gewas in de nacht voor de drops
     
    jolanda13, kakelot69 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Vind wel jammer dat je niet kan zien hoever het globale gedeelte is.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. mmans

    mmans Forum-hertog

    Klopt, vind ik ook jammer.
    Maar ik haalde net mijn eerste stap en kreeg meteen het kadootje van de globale stap: oftewel, de eerste globale stap is gehaald :) :)

    Heee, ik kreeg bij 3 taarten nog steeds 6 stermunten :(
    Klopt ook volgens de FAQ, ik dacht, dat je er meer kreeg, maar dat is pas NA je eigen gedeelte!!
     
    Laatste bewerkt: 15 Februari 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Gewassen bijna bij elkaar, maar nog veel te weinig drops. Dus vannacht ook maar de lange gewassen erop:)
    Heb wel 3 hele muntjes gescoord met het proefspelletje:oops: Gaat echt snel die tijd. Ga het zonder die wekkers ook niet redden, denk ik:eek:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jawel hoor, links in het eventscherm staat een voortgangsbalk. We hebben zojuist met zijn allen het eerste item bij elkaar gespeeld :inlove:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat kan niet want kadootjes voor het globale deel krijg je pas als event is afgelopen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ja dat klopt maar gewone deel geeft ie telkens de punten erbij ,
    Dat kan je dus in het globale deel niet zien. daar zie je alleen de 4 stappen
    en meer niet.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

    Tja, kan wel wezen, maar ik kreeg beide plaatjes te zien, en ik heb "er hangt liefde in de lucht" ook 2x in mijn inventaris staan, 1x met en 1x zonder "+".
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Net faq nog even na gelezen en klopt wat je zegt , dus sorry foutje van mij.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. mmans

    mmans Forum-hertog

    Fijn, dat je dat even recht zet :) :)

    Ik heb trouwens net mijn voorraad kaartjes weggespeeld (mbv telefoon), ik heb de wolkenrij nog niet binnen maar zie wel al, dat ik nu al royaal overschot aan gewassen heb! Uiteraard wel een tekort aan DI, maar ik ga na de volgende oogst even stoppen met die gewassen en eigen voorraad bouwen.
    Maar het eigen deel is dus niet zo moeilijk te halen, zelfs als je dubbel aantal gewassen nodig hebt, omdat je zonder telefoon moet spelen!

    Kortom, heel veel suc6 allemaal!
     
    Laatste bewerkt: 15 Februari 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nice , Maar heb nog even de faq gelezen en daar staat dit
    De persoonlijke beloningen ontvang je direct na het behalen van het benodigde aantal persoonlijke punten (linker kolom in de tabel). De sieritems van het persoonlijke deel zijn zonder de (+) in de naam en dus zonder bijzondere lading. Ze kunnen zodoende wel direct op een wolkenrij worden geplaatst.
    De globale beloningen worden pas na het event geboekt bij de spelers die daar recht op hebben. De sieritems van het globale deel zijn wel met een (+) in de naam en hebben dus een bijzondere lading. Zodoende moeten deze sieritems eerst op het land worden geplaatst en kunnen pas op een wolkenrij geplaatst worden als de bijzondere lading er vanaf is.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan ze wel voor muntjes kopen in de winkel dus misschien heeft mmans hem daar gekocht.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Weet het nu ff ook niet meer want ik heb hem niet gekocht maar heb
    hem wel gehad en staat nu op het land.
    Volgens mij klopt de faq dus niet.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.