Praatgroep - Zoete Valentijnsdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Staak is bij mij nog niet binnen.
    Opnieuw ingelogd maar als ik naar de wolkenrij ga dan word ik doorgestuurd naar de pagina om bonbons te maken :cry:



    en de staak is bij mij ook bezorgd :)
     
    Laatste bewerkt: 18 Februari 2020
    breston18, jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Zo he, globale deel al gehaald voor ik in ben gaan leveren.

    Alleen kan het spel bij mij niet tellen. Ik had 52 bonnen staan, 9 keer gespeeld en haal de 1e bonus van 300 punten binnen. Wil ik verder gaan spelen zijn er 10 bonnen afgeschreven en geen 9 (nog 42 over van de 52). Ik ga nu weer even verder en ben benieuwd of het spel nu wel goed kan tellen of dat er meer gaan verdwijnen.

    Update: alles verder weggewerkt en dat is wel goed gegaan.
     
    Laatste bewerkt: 19 Februari 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Poehee dit event vond ik best wel pittig :eek:, maar doel is bereikt :inlove: De wolkenrijen en de kisten met wonderen. Al had ik nog niet genoeg muntjes, maar wel de wolkenrij al. Doorgespeeld tot de bonnen op waren en nu 23 muntjes en ruim 5300 gewassen overxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

    hier ook doel bereikt! \nunog even shoppen met de matjes :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. farmer(2011)

    farmer(2011) Regelmatige auteur

    ik kan de molen nog 1 keer laten draaien maar kom wat drops tekort. ik heb ook nog wat drops te geef dus wie heeft nog wat nodig?

    allemaal heel erg bedankt voor de drops :D
     
    Laatste bewerkt: 19 Februari 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    De gezamenlijke is binnen
    Dank je wel iedereen voor de inzet
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    ik kan hier nog 3 keer spelen en daarna de laatste muntjes inwisselen . Fijn dat we de gezamelijke ook gehaald hebben.
    Leuk dat je het toch gehaald hebt :)
     
    Rnsgbrs vindt dit leuk.
  8. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Samen zijn we sterk.

    Dat hebben we toch maar weer laten zien ;)
     
  9. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Hier is de staak nog steeds niet beschikbaar . Als ik er op klik dan kom ik weer bij het event terecht.
    Heb al paar keer site ververst en opnieuw in gelogd. Heb alles wel binnen maar de staak niet
     
  10. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    Ow wat goed, we hebben het wel gehaald.:D
    Bij mij staat groene balk namelijk nog niet helemaal gevuld en geen vink bij de staak.
    ook nog niet gekregen trouwens
    Maar dat zal wel komen

    Goed gedaan allemaal
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Zeker de vreemdste boerderij. Log ik begin van de middag in, oogst mijn boerderij, wil ik de molen aanzetten en heb ik opeens het gewas van die ene bon die verdwenen was weer in mijn voorraad staan. Ik neem aan dat dan ook de dropitems weer terug zijn gekomen. Dat kon ik natuurlijk na het oogsten niet controleren. De molen aangezet wat ik nog kon maken met de dropitems, weggespeeld en de laatste muntjes ingeleverd. Ik was steeds bezig met de eventgewassen en te laat om aan meer dropitems te werken. nu 57 bonnen weggewerkt en nog rond de 5.000 gewas over.

    Als je je persoonlijke staak niet hebt krijg je ook de 2e staak van het algemene gedeelte niet.
     
  12. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Helaas de gezamelijke wolk niet gehaald.
     
  13. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Heb de persoonlijke helemaal gehaald ook de staak en ook meegedaan aan gezamelijke en nu is die gezamelijke staak verdwenen. Is de gezamelijke nu niet gehaald?
    Lees dat anderen hem wel hebben.
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je zelf de wolkenrij gehaald hebt wordt de andere later nog geboekt. Daar moet dan eerst een script voor lopen
     
    wima3102 en tooske58 vinden dit leuk.
  15. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Dank je voor je antwoordt wachten nu geduldig af.
     
  16. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    o_Ok wij wachten geduldig af
     
  17. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Gehaald :inlove:. Dankjewel allemaal :D.
     
    -matthias1952- en Sintra98 vinden dit leuk.
  18. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik was al aan het zoeken want zag een lege rij, maar wist dat het even zou duren. We wachten gewoon efkes langer, thankssssss
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.