Praatgroep Zoet Avontuur

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kom ik 183 waterbollen te kort voor de stap van de 1.000 waterbollen -.-
    (en ga geen SM of TG besteden voor 2 kistjes, gereedschap, en 1 myst. stal)
     
    -matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier gaat het niet meer lukken om de staak te halen....kom 451 waterbollen tekort.......:sleepy:
     
  3. [vonne]

    [vonne] Forumleerling

    Mij lukt het ook niet om de staak te halen , ratsoenpakketten in overvloed , maar waterballonnen helaas te kort
    jammer dat je voor de laatste beide moest inleveren en nog best veel ook , voordat je pas bij die andere mag inleveren
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik kom maar 905 drops tekort voor de laatste 1000 waterbollen. :oops:
    Als iedereen me er nu even eentje stuurt, red ik het nog xDxD
    Nee hoor, heel blij met alles wat ik wel gehaald heb.
     
    -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  5. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    jammer dat er niet echt scheutig was met de waterbollen weer eentje niet gehaald van de zovele, een event meedoen wordt hier niet leuker van
     
  6. arie32

    arie32 Gelegenheidsauteur

    nog 103 waterballonnen te gaan. wie o wie help mij? :)
     
  7. ghs4

    ghs4 Junior expert

    76 waterbollen tekort om alles te halen, wel 2780 rantsoenpakketten over. beetje vreemd:(
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Het is me dit keer niet gelukt om geheel op eigen kracht de wolkenrij te behalen:oops:
    Heb een klein mandje gekocht en een paar losse waterbollen:music: dus staak net op de valreep binnen.
    Van de extra bonusbeloningen heb ik dus ook alleen maar de derde erbij gepakt, omdat de andere dropjes meer dan voldoende aanwezig waren:p
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier de wolkenrij ook niet gehaald op zo'n 550 waterbollen na. Ik doe de laatste weken totaal geen moeite meer om een event te halen. Heb er geen zin meer in met al die onnoemelijke aantallen drops. Ik zaai en oogst wanneer het me uitkomt en voor de rest zie ik het wel. Mijn animo voor farmerama is sterk afgenomen en ik moet zeggen het interesseert me steeds minder. Ben benieuwd of de animo na de zomer terugkomt
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Misschien loont het om even niet mee te doen aan events en volgens eigen planning vast queesten weg te spelen. Zo is mijn plezier ook weer terug gekomen

    En ik ben selctiever geworden in de delen van de events die ik wil halen. JA, ik wil de wolkenrij, Nee ik hoef niet perse de rest
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.