Praatgroep Zoet Avontuur

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Misschien moet je evenwichtskunstje nog even op haar wolkje zetten.
    Je hoeft geen extra taken te doen, als je de wolk hebt heb je ook alle benodigde items.
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik nog 542 waterbollen nodig, inmiddels al 2.361 rantsoenpakketten over
     
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    dat is een van de rede waarom ik grootste deel van de events aan mijn neus voorbij laat gaan.
    Andere deel is dat ik mijn eigen doelen maak, ik wil zoveel mogelijk vaste questen weg hebben.:cry:xD
     
    schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Is al geprobeerd door mij. Een onmogelijk opgave. xD
    Miljarden BD's verder, BP produceert er in de tussentijd meer questen bij, dan ik er weg kon werken.

    Tenzij men er steeds geld tegen aan wil gooien voor alle nieuwe bomen, stallen pakketten etc... dan zou het heel misschien mogelijk zijn.
     
    schaapje52 en Butsmuts vinden dit leuk.
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Dat is waar, of je gaat level up en er komt weer een quest bij. Ik speel sinds 2012, en heb nog genoeg te doen. Je hebt niet eens echt tijd voor ambachten en veredelen en events. Dus je zult toch een eigen plan de campagne moeten maken.. ik kies een paar questen uit, ,maak ze favoriet en geef gas.8)
    Alleen knechten koop ik. Want ontspanning mag best een tientje per maand kosten. Maar meer geld gaat ik er niet instoppen.
     
    harm-jan70, stien56 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is gewoon lastig als je werkt. Daarnaast vind ik events gewoon leuk om te doen en als er een mooie staak is, wil ik het best wel proberen, maar helaas lukt het vaker niet als wel. xD Er is genoeg te doen op de boerderij, dus ik vermaak mij wel. Ik ben ook druk bezig met vaste quests weg te werken. :music:
     
    Butsmuts, janniekwak en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Bedankt Ron, heb de fout ontdekt.
    Het lag natuurlijk weer aan mezelf.
    groetjes Janny
     
  8. powerrage

    powerrage Forumleerling

    ja hoor ik denk ik ben er moet ik nog 650 van die rot waterbollen.
    het is nog maar tot morgen dus dat ga ik nooit redden heb nog maar 2 van de 650 :-(
    hoe komen ze er bij dat het een makkelijke quest is.
    denken ze dat wij nooit slapen en werken haha ;)
     
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    powerrage je ben niet de enigste hoor ....
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ambachten en veredelen doe ik ook nauwelijks. Events wel, en dan probeer ik altijd zo snel mogelijk de gewassen erdoorheen te rammen zodat ik nog wat tijd over houd voor de quests. Die doe ik hetzelfde als jij: ik maak er een paar favoriet en gaan met die banaan xD
    En ook ik mag van mezelf een tientje per maand uitgeven. Eerst kocht ik daar een knechtenabo van, maar tegenwoordig krijg ik zo belachelijk veel zaaimachines uit kistjes dat ik vaak 300 TG koop en daarvan op Happy Knechten Dag een stuk of 15 maaidorsers. Stallen en wolkenrijen kan ik best met de hand en voor het ombouwen heb ik altijd wel KC staan, dus dan hou ik ook genoeg TG over om af en toe iets leuks mee te doen.
     
    Butsmuts en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    nog meer dan 150 te gaan, denk toch maar morgenvroeg effe oogsten :(
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kom 606 bollen te kort voor de wolk. Helaas pindakaas. xD
     
  13. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Zo deze was toch iets minder simpel, als ik dacht:oops: Maar net de laatste waterbollen geoogst voor de wolk en genoeg rantsoenpakketten voor de extra opdracht xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wie nog eentje kan missen, heel erg graag. Ik moet namelijk nog 30 stuks. Ik ga proberen om voor 14uur nog een keer in te loggen, dan kan ik nog wat stallen oogsten, maar gezien puffin het niet altijd meer doet vrees ik er voor dat ik kan oogsten. Op de werklaptop kan ik het spel wel openen volgens mij :oops:.
    Had bloemen op staan en kreeg uit het eerste veld meer dan 60, dus dat prima dat gaat hem worden. Maar het 2de veld kwamen er toch echt wat minder uit!

    Dus lieve boeren, aub een waterbolletje voor mij:inlove:
     
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende


    Zolang er geen blokkade op het spelen van spellen zit(ligt aan de policy van je werkgever), kan je inderdaad het spel openen op je werklaptop;)
     
  16. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Pfff, net met de hakken over de sloot alles kunnen halen.
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ze kan nog ontvangen ....
    We maken een watergevecht op haar farm:p
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank allemaal voor de waterbolletjes, mijn pc is gedeeltelijk aan het vastlopen maar de staak is binnen. De stallen oogsten lukte maar daarna ze weer voer doen, vond de pc geen prima plan.
     
    -matthias1952-, janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    net ook 2 gegooid. gefeliciteerd met de staak
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    fijn dat het is gelukt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.