Praatgroep Zoet Avontuur

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Het gaat wel loslopen. Ben vandaag klaar met de vruchtenpunch, heb fase 2 niet helemaal gedaan, maar dat is ook de moeite niet. Dan heb ik nog tijd genoeg voor een aantal velden lange gewassen voor het volgende eventgewas zich aandient. Moet lukken :D
    En inderdaad kunnen de stallen er weer op op de baha, daar komen de drops in overvloed van de velden.

    Dacht ook even, jeetje wat veel en dat wordt een gedoe, maar alles valt op zijn plek nu. Gaat goed komen.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Inderdaad, ik heb gedaan wat ik wilde voor de vruchtenpunch, nu lekker verder met de openstaande queesten en de drops komen vanzelf
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  3. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Een veldje XXL bomen scheelt een stuk en vannacht alle 3 farmvelden vol met reuze -roze- neon stallen en pakhuizen
    dan komen de waterbollen wel los gelukkig.
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nou boppers...tot zondag maar weer...:)
     
    Katinka1700, Reggaefeeks en janniekwak vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    veel plezier
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  6. Roos

    Roos Forum-hertog

    Wel lastig met zoveel events tegelijk hoor. Ik zit de hele tijd de waterbollen uit de grond te kijken en heel erg af te wegen of ik nou wel of geen eventgewas van het andere event in de grond zal stoppen. Die zullen toch minder waterbollen opleveren. Niet genoeg misschien. Afgelopen nacht er vanwege de waterbollen toch oranje viooltje ingedaan om niet al te veel tijd te missen voor dat eventgewas en tegelijk hopend dat dat meer waterbollen oplevert. Zit heel erg richting de zondag 22u te rekenen... maar bedenk nu dat de waterbollen nog tot en met de dinsdag droppen. Die zondag 22u hoort weer bij het andere event :sleepy:

    En dan heb ik nog geluk dat ik die zondag in de gaten heb, want door het grote aantal uren op de teller begreep ik al van een buur dat daar ook weer vergissingen in worden gemaakt.

    Hoe dan ook.. we hebben nog tot dinsdag 14u. :p In dit tempo denk ik dat ik zondag of maandag genoeg waterbollen heb.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Bij mij en mijn broer nu bezig de 650 waterbollen te verzamelen voor de wolkenrij.
    Dus gaat prima lukken met nu het laatste eventoewas erop.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zit nu ook te wachten op de 650 waterbollen. Gaat best lekker dus. Op dot moment staan er paardenbloemen op, voor de lama's. Als die klaar zijn gaan er weer anjers op voor de nacht.
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht laat ik ook weer eens mee doen. Er staat in de FAQ: 1e deel is makkelijk. :oops:xD Maar ja, als je werkt wordt makkelijk opeens moeilijk. :)xD
    Pfff ik moet nu nog 6, 7, 8 en 9.
    Nog 1450 waterbollen en 350 rantsoenpakketten. 8) xD Ben bijna geneigd om waterballonnen te vullen en die in te leveren. :wuerg:
     
    owl., janniekwak, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Ik werk niet, maar leef niet op de klok van farmerama. Deel 1 haal ik wel, maar voor het volgende deel zou ik er een hééééleboel SM tegen aan moeten gooien. Nou, laat maar. Ben al tevreden met deel 1.
     
    schaapje52 en janniekwak vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier willen de waterbollen ook niet, de pakketten vliegen me om de oren, ik doe daarom alleen het eerste deel en zie bij de rest wel waar ik uitkom, het enige voordeel is dat je er niets voor hoeft te doen.:p
    Eindelijk een event waar je niet gallisch wordt van de aantallen gewas die je moet kweken.;)
     
    harm-jan70, schaapje52 en janniekwak vinden dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Net de 450 waterbollen ingeleverd. Nu doorsparen voor de 650, heb er toch al 6 :wuerg:xD
     
    nenek43 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Voor deel 1:
    Waterbollen nog 332 te gaan ,noodrantsoen 1524 over.

    Bij grote broer :
    75 waterbollen te gaan en 1666 nodrantsoen op voorraad.
     
  14. breston18

    breston18 Forumkenner

    De rantsoenpakketten lopen goed genoeg, waterbollen blijven achter, maar ja die krijg je ook alleen op de gewone farm rantsoenpakketten ook op de bahama's.
    Had beter andersom kunnen zijn gezien de vele waterbollen die we nodig hebben tegenover de rantsoenpakketten
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik vind de verhouding ook wat scheef. Maar alles halen is zeer moeilijk staat in de faq:wuerg:
     
  16. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Wat scheef, zeg maar behoorlijk scheefxD, ik moet om alles te halen nu nog 1400 ballonnen en van de rantsoenpakketten heb ik er nu al 1442 over.
     
  17. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    hier nog 117 waterbollen te gaan voor de wolkenrij. Rantsoenen te over
     
  18. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Scheef vind ik niet zo , de 1 komt van 3 velden de andere va 6 velden.

    Hier de wolkenrij binnen.
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nog 1185 bollen zou moeten kunnen denk ik maar is hard werken
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  20. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Dat is dus scheef, degene die we het minste nodig hebben gaat over 6 velden en degene die we het meeste nodig hebben over 3
     
    owl., catootje65, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.