Praatgroep Zoet Avontuur

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 6 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Op baha zou je ook lablab, habenero of chayote kunnen zaaien met een tikimasker en een geneeszalf voor de di's, die kan je dan 2 keer per dag oogsten, op de farm zou je een vereedeeld lang gewas kunnen zaaien met een ambachtsproduct van de alchemist voor de di's
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  2. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Op zich leuk dat Nw spel erop zetten wat je wil en oogsten als het jou uitkomt mogen ze vaker doen. :inlove: Wel jammer dat er nog een eventgewas speelt op het zelfde speelveld. Ik ben daar nog niet klaar mee terwijl ik daar wel iedere dag mee bezig ben geweest. Vind dit heel raar ! Dus zal toch een keuze moeten maken gelukkig heb ik appelsap en perensap binnen voor de wolkenrij maar had Doc Mirigold ook wel een extra upgrade gegund. Ik heb vandaag na het oogsten van lang gewas toch nog een keer gegokt voor het eventgewas. En voor vanavond lang gewas erop ik zie wel waar ik terecht kom.;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    haha, tja, zonder tikimasker is het wat langer, maar moet lukken. Ik wilde eigenlijk twee of drie velden met stallen, want ik zit erg laag met mijn baha dieren. Heb er heleboel moeten inleveren bij de quest. Keuzes, keuzes.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb juist heel veel pony's en lynxen geleverd, dus daar gooi ik straks maar een veldje mee vol. Gelukkig duren die stallen niet zo lang xD Op de watervallen heb ik nu nog wat anaconda's staan, die ik straks ga vervangen door libellen want daar heb ik ook niet al te veel meer van over haha. En dan op de andere velden gewoon gewassen, met bomen op de hoekjes. Het voordeel van gewassen is dat je die precies kunt plannen rond je Echte Leven.

    Hoeveel DI ik had weet ik al niet meer, in ieder geval genoeg om vier keer op het plusje te kunnen drukken dus het zal gerust goed komen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Roos

    Roos Forum-hertog

    Weet iemand hoe de bomen droppen op baha? De nieuwe stallen vragen ook weer vruchten, dus wil eigenlijk mijn waterval weer vol bomen zetten, maar wil geen drops missen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    De droprate van beide items kon wel verwisseld zijn de rantsoenpakketten gaan 50% sneller dan de waterbollen !!!!
    Of ik doe iets verkeerd .
    Iemand een idee wat te doen om meer waterbollen te krijgen?
    Op deze manier ga ik het niet redden.
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De rantsoenpakketten komen van 6 akkers en de waterbollen maar van de 3 farm akkers, hier heb ik nog 160 rantsoenpakketten nodig dus ga er hier een paar 1000 overhouden op deze manier :oops:xD

    van de waterbollen heb ik er nog 2.524 nodig
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Hier nu ook 4 stappen gedaan, dus gaat volgens mij best goed.
    Vandaag eindelijk de laatste gewassen bij elkaar voor stap 6 van de vruchtenpuch (heb nog veeeeel bananen nodig), maar ben daar nu wel klaar mee en laat de rest lekker zitten :music:
    Dus over op de lange gewassen en weer heel hard beestjes sparen en drops natuurlijk :p
     
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja die verhouding van drops is niet oké rantsoen heb ik bijna binnen en waterbollen bijna niks
     
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 6 stappen gedaan en weer wachten op de waterbollen.......:p
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ha buuf, dan zijn we allebei even ver :D

    Ik heb vandaag van mijn twee velden (want op het andere veld staan stallen) vooral netels, komkommers en vossebessen geoogst, maar toch nog bijna 200 bollen weten te bakken. Voor de nacht staan er anjers op.
     
  12. Lieve

    Lieve Halfgod

    hier ook bij de 350 waterbollen, denk dat ze verdampen met de warmte, als het straks regen ballonkes vullen
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind dit echt een heerlijk event. Lekker voorraden aanvullen, beetje questklooien, en intussen gratis drops krijgen voor leuke prijsjes. Wat wil een mens nou nog meer.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier hetzelfde verhaal. Aan het sparen voor de 350 waterbollen, maar de andere drops in overvloed.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het event is nog geen anderhalve dag onderweg he, ik denk dat het allemaal best los gaat lopen. De rij lijkt me geen enkel probleem, en die kamer van de tien partytickets ook niet. En voor de rest zie ik wel, ik ga er geen SM aan spenderen.
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ga morgen eens proberen met stallen van uur of 10 ofzo met berg versnellers op 1 veld
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik dus ook niet, speel zelfs gewoon op grote velden, omdat ik knechtencoupons wil uitsparen. Ik zaai 3x per dag blaasalg op 2 velden met bomen langs de rand en op de open plek staan stallen en bomen. De wolkenrij moet ook wel te doen zijn. ik vind alleen de verhouding tussen de drops heel scheef.
     
  18. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Zojuist BAHA vol gezet met stallen. Ik heb nu al 14 rantsoenpakketten te veel voor het complete event.
    Mest uit die stallen kan ik gebruiken om de gewassen op de farm sneller te laten groenen.
    Ik moet nog 2351 waterbollen.
     
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    mijn probleem is dat ik het weekend weg ben en dan geen puffin meer heb.........:cry:
     
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    LucieSchreurs en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.