Praatgroep - Zeiltijdperk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nog munten om eventueel een extra sieritem te halen. Als iemand hier interesse in heeft, laat het dan even weten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    wat kun je met de seizoensfiche bij de beloningen van de kapiteinswinkel?
    Ik kon het niet vinden in de faq
     
  3. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Kijk maar eens in de winkel van de seizoenen wat je daar met de seizoensfiche kan ophalen......
     
  4. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Waar zit die kapiteinswinkel? Of moet je die eerst zelf bouwen? Heb het event half gespeeld en zie geen winkel bij het event, maar zou jammer zijn als ik een leuk prijsje liet liggen.
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Het houten gebouwtje met de watermolen.
     
    goudkevertje vindt dit leuk.
  6. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Bedankt!
     
  7. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Ok heb 1 rondje gedaan en toch alle muntjes gehaald. rara hoe kan dat. Snap het niet helemaal heb gebouw 1 maar 1x gedaan.????
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    de eerste ronden krijg je tussen in ook uitrustingsmunten en haal dus 519 munten op, daarna nog een ronde met opdracht 5 haal je 157 munten. De wolkenrij met sieritems is 675 dus moet je en ronde met enkel nr 5 opdracht ook nog doen, anders heb je niet genoeg munten
     
  9. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Ik zal het event halen. Gelukkig kregen we extra 24u wat nodig was met al die storingen om in te loggen...Het heeft veel boerenduiten gekost, moest 134 lieveheerbeestjes aanschaffen. Maar iedereen diegene die niet speelden zijn slimmer dan ik... teveel leveren voor weinig terug te krijgen...
     
  10. janjoke

    janjoke Doorzetter


    Ik heb ook genoeg muntjes om extra sieritem te halen.
    Dus als ik iemand kan helpen, Ik hoor het wel. janjok1
     
  11. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik heb ook nog genoeg muntjes om extra sieritems te halen,
    let wel op de tijd,anders grijp je nog mis
    ik ga ze inleveren voordat ik ze dalijk kwijt bent,
    denk dat iedereen het toch heeft kunnen halen ivm de verlenging
     
    Laatste bewerkt: 24 Augustus 2023
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ga mijn muntjes nu ook zelf uitgeven, tijd genoeg geweest voor iemand die een extra sieritem nodig had. :music:
     
  13. Chips net te laat! Was vandaag met de trein weg naar het ziekenhuis. Laatste muntjes niet meer kunnen inwisselen :-(
     
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb het net op tijd kunnen redden. mijn zus kwam net een paar muntjes tekort voor een 2e sieritem en dus ook geen 3e sieritem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.