Praatgroep - Zeiltijdperk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Ik denk dat BP even alle events on hold moet zetten en eerst proberen die ""grrr"" proberen op te lossen.

    Het is zo vermoeiend voor zowel voor ons als voor hen :(
     
    annigjen vindt dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja leuk is anders , maar ben nu gerust gesteld dat het niet bij mij ligt
    dat vind ik extra vervelend dat ik hier soms niet kan komen kijken ook
    nu kan ik zelfs reageren ;)
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  3. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    alles werkt behalve farmerama, kan er helemaal niet oogsten
     
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Narren, de een gaat vliegtuigspotten, een ander naar de sportschool of tuinieren, zij doen dit. Het is wel bloedirritant.
     
  5. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik ben het met je eens, geen nieuwe events zolang het probleem met de Ddos niet is opgelost lijkt mij een betere oplossing dan steeds maar events moeten verlengen.
    Ik begin me ook af te vragen wat die mensen van BP proberen te krijgen, zo groot is het bedrijf toch ook niet?
     
    annigjen vindt dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik stop er voor vandaag mee. En mss wel voor een tijdje.
     
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    ja dit ga BP speler kosten, kan op de farm maar krijg geen enkel veld open

    [​IMG]
    maar weet ook niet wat de bedoeling is , oefenen voor andere te treffen? wie zal het weten
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het huidige event word in ieder geval met een dag verlengd tot 24 augustus 22:00 uur

    https://board-en.farmerama.com/threads/age-of-sail-ii-event-extension.44649/#post-293850

    Dit heb ik vorige week of 2 weken terug ook geopperd, maar ja geen events betekend voor BP natuurlijk ook veel minder inkomsten.
    En BP is groter dan je denkt, kijk maar eens als de website het weer doet op bigpoint.net

    Ik weet dat de modjes hun best doen in hun vrije tijd maar vind het nu wel eens tijd worden dat er bij problemen gewoon een aankondiging /reactie komt te staan op de forums van een Community Manager uit Hamburg dat mag van mijn betreft ook gewoon in het Engels zijn zodat de spelers tenminste weten waar ze aan toe zijn, want het helpt natuurlijk ook niet als spelers continu proberen om in te loggen tijdens de problemen of als de it-afdeling aan het proberen is om de problemen op te lossen. want ik begin op de andere fora's te merken dat de modjes ook wat korter / geirriteerder beginnen te worden naar de spelers toe (wat te begrijpen is natuurlijk)
     
    Laatste bewerkt: 21 Augustus 2023
    .Fisherman., annigjen en pipelepo vinden dit leuk.
  9. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb kunnen oogsten op het eventveld, mijn laatste gewassen ingeleverd. Ik ga niet meer verder voor andere dingen. Ik heb uit de winkel gehaald wat ik het liefste wilde hebben. Wilde misschien doorgaan maar na vanmiddag stop ik met het eventveld. Teveel gedoe
     
  10. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Het lijkt erop dat het spel voor nu weer werkt.
     
    tafeltennisster79 en jolanda13 vinden dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De wolkenrij is binnen, 1 muntje over. Ik ga wel zien of ik de komende dagen nog ga proberen er meer muntjes uit te halen. Ik heb het veld wel ingezaaid, dat kost niets. Als het goed loopt van de week, ga ik nog even verder.
     
  12. Wel goede tip! Ga ik ook doen! Bedankt!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Event is verlengd tot 22:00 uur op 24 augustus.
     
    jolanda13, Borkie en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  14. ik heb maar 1 verblijf voor lieveheersbeestjes en baal stevig van die belachelijk hoge prijzen op de markt... kan dat niet betalen! HELP
     
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik had er graag wat aan je gegeven of voor een lage prijs verkocht maar dat kan niet in het spel. (Zou ook zorgen voor misbruik als dit wel kon)

    Zodra er een oa word geplaatst van een event en je weet dat je niet genoeg voorraad hebt gelijk de markt op duiken en kopen wat je nodig hebt als er nog aanbod is. En proberen meer voorraad aan te leggen of veel bd bij elkaar te sparen zodat je wel wat kan kopen. Het is ook geen ramp om eens een event over te slaan. Je had je lieveheersbeestjes ook kunnen verkopen en er goed aan kunnen verdienen en ze later goedkoop terug kunnen kopen. Had je voor een ander event weer meer bd gehad om iets te kunnen kopen.
     
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je zou misschien kunnen kijken waar jij wel genoeg van op voorraad hebt en wat op de markt ook een goede prijs heeft en dan daar wat te koop aanbieden. Ik noem maar een voorbeeld en dat is angorawol. Bij mij op de markt is momenteel de goedkoopste aanbieding 100.000 per stuk. Ik weet natuurlijk niet hoeveel lieveheersbeestjes je nog nodig hebt en het eventueel op deze manier haalbaar is.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hoeveel muntjes heb je op dit moment? Als je nog niks hebt uitgegeven en (bijna) genoeg hebt voor de wolkenrij zou je die eerst kunnen kopen en dan met een ruil-event de sier-items kunnen vragen, zou je dan wel nu moeten aangeven zodat er spelers de sier-items voor je kunnen kopen. ( Je zou je lieveheersbeestje ook nog SV kunnen geven)

    Hier lever ik alleen bij het eerste + in voor de munten, want zelfs ik heb op dit moment niet genoeg lieveheersbeestjes om het rondje voor een 2de keer extra te doen :oops:xD
     
    Laatste bewerkt: 22 Augustus 2023
    tafeltennisster79 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. Ja daar kom ik dus nu ook achter... net de wolkenrij binnen... heb ik dus precies niks aan>:(
     
  19. jolanda13

    jolanda13 Teller

    wie er nog items zoekt,kan dat aangeven,
    hebt het 2 keer helemaal rond gespeeld,en nog 1 keer de eerste gedaan,dus ik stop daarmee,
    maar nog munten bewaard voor het geval,
    succes voor wie er nog bezig zijn
     
  20. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Dat is mijn tactiek inderdaad. Vaak begin ik wel aan een event, gewoon omdat ik dat leuk vind, maar als ik merk dat dingen niet haalbaar zijn ga ik proberen BD te verdienen door desbetreffend dier of gewas dan maar te verkopen. Ik zat op 8 lieveheersbeestjes en heb er toch maar weer een paar miljoen BD voor gekregen. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.