Praatgroep - Zeiltijdperk

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 15 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne22011

    sanne22011 Regelmatige auteur

    Als je door de sterretjes niet kunt oogsten, kun je het met de hand gaan oogsten, dit lukte mij wel.
    Het is even werk. Maar voor jou misschien ook een oplossing!
    Succes verder met het spel.
     
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb hier de sieritemens binnen. Ik ga niet door voor de wolkenrij.
     
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ondanks dat ik niet mee wilde doen toch me eraan gewaagd.
    Wolk en items binnen.
    Verder weer terug naar de orde van de dag.
    Veel succes voor degene die nog aan het ploeteren zijn.
     
    Laatste bewerkt: 20 Augustus 2023
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ploeteren is een groot woord hoor, voor iedere paar uur even een paar veldjes oogsten xDxD
     
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb nog wel een rondje gezaaid, maar net de wolkenrij en items binnengesleept8)
    Denk dat ik niet verder ga...:music: is me de spinnen en skateboarden niet waard en ben lekker buiten bezig;)
    Succes voor degenen die nog bezig zijn:D
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Normaal vind ik ze ook lastiger op het eventveld dan wordt er meestal veel meer gewas gevraagd. Er worden wel veel dieren gevraagd, maar die keus is aan jezelf of je wel of niet mee wil doen. Eerder waren er veel meer events waarbij veel dieren gevraagd werden, dat is een stuk minder
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja, je kunt die dieren altijd nog kopen op de markt. Ik vind het juist wel eens leuk, een event waarbij lieveheersbeestjes en spinnen worden gevraagd. Wat moet ik anders met die dingen toch.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb nog veel lieveheersbeestjes verkocht, tikte lekker aan 500000 per stuk op mijn markt. Ik had er ook geen moeite mee, wat moet ik anders met al mijn voorraden
     
    -matthias1952- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  9. Eerste event wat ik niet leuk vind waar ik mee bezig ben... het schiet gewoon niet op kan niet verder loop vast op lieveheersbeestjes staan voor veel te hoge prijzen te koop... heb zelf maar 1 stal en heb er nu 5 terwijl ik er 30 nodig heb. Ik stop denk ik met dit event....
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  10. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ja dan is het lastig,ik probeert altijd elke dier tot de 1000 te krijgen dan heb ik wat voorraad,
    ben nog wel bezig al heb ik alles al binnen,
     
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ppff hier gaat het ook langzaam maar dan door de gewassen...welke velden hebben jullie staan? en hoe kun je dan alles al gehaald hebben...je kunt niks beïnvloeden met SM of zo ik zal wel iets niet goed doen...tja leuk vind ik het niet echt..op dit extra veld.
     
  12. jolanda13

    jolanda13 Teller

    zoveel mogelijk gelijk oogsten als het klaar is en gelijk weer vol gooien en met mest en water duurt het 3.36,
    had de wolkenrij gisteren al binnen,ben nog evetjes verder gegaan,ligt er ook wel aan hoeveel dieren je er aan kan missen want daar word wel veel van gevraagd,succes
     
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb de wolkenrij ook nog niet, maar ik denk dat jij en ik ook niet netjes om de 3,5 uur oogsten. ;)
    Ik zag wel met de tijd, die we nog hebben, dat ik de wolkenrij wel ga halen. Wat ik verder nog aan cadeautjes uit de winkel zal kunnen halen, zal wel niet zo veel meer zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    tja dieren genoeg hoor das niet het punt...maar inderdaad als je niet om de 3.5 uur kunt oogsten dan word het wel heul erg lastig...das wel jammer vind ik want niet iedereen heeft die kans....
     
    Gert-Jannetje en jolanda13 vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ligt het spel er weer uit? Ging zo goed gisteren
     
  16. roodkeelduiker

    roodkeelduiker Actieve auteur

    Lijkt er wel op. Blijft hangen op 88%
     
  17. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Hij ligt er inderdaad weer uit. Het is al bekend bij BP
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik vind dit echt niet meer grappig. Dit duurd al weken zo. En dit is geen verwijt naar BP toe. Ze kunnen er niets aan doen. Maar het plezier gaat er nu langzamerhand wel vanaf.
     
  19. stelhoeve

    stelhoeve Forummeester

    Het spel ligt er weer uit code 504 Gateway Time-out:(
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik snap niet wat die hackers er proberen mee te bereiken. Wat is hun doel? Willen ze dat BP helemaal plat gaat. Dat miljoenen mensen hun favorite spel niet meer kunnen spelen? Dat ze falliet gaan? Wat voor lol zit er voor hun in? Ik snap het echt niet
     
    Laatste bewerkt: 21 Augustus 2023
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.