Praatgroep - Wolkenrijmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Schijnbaar heb ik van deze rijen alles al...

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je op de nieuwspagina geen nieuws ziet zoals dit:

dan zijn er op jouw account geen incomplete rijen die meedoen in deze editie.

Zie je dat nieuws wel dan kun je het beste naar de Magische Bonenstaak gaan, en dan kiezen voor de categorie "Incomplete rijen".
    Die staat bijna onderaan, plaatje is bonenstaakje met een witte en twee grijze wolkjes.
    De items die je kunt kopen hebben een winkelwagentje op hun plaatje.

3. anniemax58

anniemax58 Gevorderde

bedankt voor de uitleg

4. anneke70

anneke70 Forumleerling

hallo,ik heb de wolkenrij suikerspin gekocht,kan ik daar nu al de suikerspin verrassing op zetten
    of wachten tot ik alle items heb verzameld

5. Lieve

Lieve Halfgod

je kan item er al opzetten maar brengt dan niks op
    je kan het wel zolang ergens anders zetten tot je al de item hebt zoals bij de vogelkooitjes of bloemenwolkenrij

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sorry, je kunt het sieritem wel op een echt vrije plaats zetten op een wolkenrij, maar vaak ben je dan vergeten waar op het moment dat je het sieritem op de juiste wolk wilt plaatsen en je kunt zo'n sieritem er alleen afhalen op het moment dat de wolkenrij weer geactiveerd kan worden. Bij de vogelkooitjes en de bloemenwolkenrij moeten specifieke sieritems, daar kun je geen andere plaatsen.

In de siertuin is ook een optie, vooral wanneer deze niet vol is. Op mijn account van dit jaar staat het sieritem dus al lang in de siertuin, op mijn hoofdaccount staat het sieritem vast op de wolkenrij, kan ik hem niet meer kwijt raken.

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb de wolkenrij nog niet gekocht en zet de items dus even tijdelijk op een andere wolk neer zodat ik ze niet per ongeluk kan ruilen met een ruilevent. Heb de wolk nog niet gekocht omdat er altijd wat kan zijn waar door je een item mist en dan met een grijze wolk blijft zitten (en BP zou dan bijvoorbeeld net besluiten dat deze items niet in de ruil komen)

8. Lieve

Lieve Halfgod

Coco het gaat over de suikerspin wolkenrij zijn de item die erop moeten specifieke sieritems
    die we al hebben is de panda met de roze suikerspin dus die alleen op de wolkenrij brengt het niks op tot ze vol die wolkenrij
    nu bij het event vijandige overname kan je het 2de sieritem voor die wolk verdienen dat is chocolademuntenverzameling en dan nog 2 en de wolkenrij is vol

Laatste bewerkt: 30 Maart 2017
  9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb geen ontbrekende sier items in mijn wolken rijeen maar ik heb er pas 180 en dus ontbreken er nog een aantal8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.